Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه سواری کرایه ضمن انتقاد از تعیین سهمیه ماهانه ۶۰ لیتری برای اعضای این اتحادیه گفت: از فردا برای تعیین سهمیه مناسب سوخت ۱۵۰۰ تومانی برای رانندگان‌مان با دستگاه‌های مسئول مذاکره می‌کنیم. با این وجود تقاضای ما افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نرخ کرایه سواری‌های بین شهری است.

شب گذشته سهمیه‌بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین‌سوز انجام شد و به این ترتیب ضمن مشخص شدن میزان سهمیه سوخت هر نوع خودرو، قیمت هر لیتر بنزین معمولی سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه رحمت محمدعلی، رییس اتحادیه سواری کرایه درباره افزایش نرخ بنزین و تاثیر آن بر نرخ کرایه سواری‌ها به ایسنا گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که میزان سهمیه بنزین ۴۵ هزار نفر اعضای اتحادیه سواری کرایه که با خودروهای شخصی در جاده‌های بین شهری فعالیت می‌کنند مانند مردم عادی ۶۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده و این در حالی است که رانندگان این اتحادیه ماهانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ لیتر بنزین مصرف می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا ضمن پیگیری برای افزایش سهمیه بنزین رانندگان اتحادیه سواری کرایه، فردا با سازمان راهداری و دیگر دستگاه‌های متولی جلساتی برگزار خواهیم کرد تا در مورد میزان افزایش نرخ کرایه سواری‌ها بحث و بررسی کنیم.

رییس اتحادیه سواری کرایه ادامه داد: از سال گذشته که بر اساس دستور معاون اول رییس‌جمهور اجازه افزایش نرخ‌ها و قیمت‌ها بدون تایید سازمان حمایت را نداشتیم، ۲۰ درصد نرخ کرایه را از ابتدای امسال با تایید این دستگاه نظارتی افزایش دادیم و در پی افزایش جدید قیمت بنزین حتما باید نرخ هایمان را افزایش دهیم.

محمدعلی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اگر سهمیه‌ اصلاح شده برای رانندگان ما کمتر از هزار لیتر باشد باید قیمت کرایه ۱۰ درصد و اگر بین هزار تا ۱۲۰۰ لیتر باشد نرخ کرایه باید ۱۰ درصد افزایش یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سهمیه بنزین ۶۰ لیتری رانندگان ما همین امروز به اتمام رسیده است، از فردا صبح پیگیر موضوع خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرایه سواری بین شهری سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای عید؛ ماهی ۴.۵ میلیون تومان!

آنطور که اعلام شد خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست و همین باعث ایجاد بازار سیاه اجاره کارت سوخت شده است.

در فضای مجازی تبلیغات مختلفی برای اجاره کارت سوخت به چشم می‌خورد.

کارت سوخت‌ها به صورت ماهیانه و به مبلغ ۴.۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند.

نیاز است که نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد و یا سهمیه بنزین نوروزی اختصاص داده شود تا کمتر شاهد چنین مواردی باشیم.

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی در اراک
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد مشخص شد
  • چرا شیوه اعطای «سهمیه بنزین به خودرو » باید به «سهمیه به نفر» تغییر کند؟
  • اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون تومانی کارت سوخت کلید خورد
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای عید؛ ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای شب عید / ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • افزایش کیفیت نان در گرو ایجاد انگیزه برای نانواست
  • افزایش کیفیت نان در گرو ایجاد انگیزه نانواست
  • درآمد قاچاقچیان سوخت ساعتی ۱۰ میلیارد تومان!/ رکورد مصرف بنزین اسفندماه شکسته شد