Web Analytics Made Easy - Statcounter



بر خلاف شایعات مطرح شده سرمربی تیم ملی به همراه کاروان تیم شب گذشته به تهران بازگشت.

به گزارش فارس، بعد از شکست تیم ملی مقابل عراق کاروان تیم ملی شبانه به تهران بازگشت و البته تعدادی از ملی پوشان نیز برای همراهی تیم های باشگاهی راهی کشورهای دیگر شدند اما امروز این شایعه مطرح شده که ویلموتس با تیم ملی به تهران بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می‌دهد مارک ویلموتس شب گذشته با کاروان تیم ملی به تهران بازگشته و در محل اقامت خود حضور دارد.

از سوی دیگر امروز شایعه دیگری مبنی بر انتشار متنی توسط ویلموتس در صفحه اینستاگرامش پیرامون اتفاقات بازی با عراق مطرح شده اما سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران صفحه رسمی در اینستاگرام ندارد و نقل قول منتشره از وی صحت ندارد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان استقبال از نوروز۱۴۰۳/آغاز برنامه‌های نوروزی باعنوان «تهران دوست داشتنی»

کاروان استقبال نوروزی شهرداری تهران در آستانه سال نو با هدف ایجاد شور و نشاط در شهر تهران به راه افتاد.

به گزارش ایسنا، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد شور و نشاط در شهر تهران، فعالیت کاروان شادی پیمایی شهرداری تهران آغاز شد.

کاروان گل و شادی شهرداری تهران با راه‌اندازی بیش از ۳۰ دستگاه کامیون گل آرایی شده، شخصیت‌های شاهنامه فردوسی، نمادهای نوروز و سفره هفت سین با گردش در معابر شهر به استقبال نوروز رفت.

همچنین این کاروان شادی به مناسبت تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با شعار بهار قرآن بهار ایران در حد فاصل میدان هفت تیر تا بوستان لاله شاد پیمایی کرد.

این کاروان گل و شادی که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران راه‌اندازی شده با برگزاری برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متنوع و مفرح در بوستان لاله، پذیرای مردم شهر تهران بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، بوستان لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و نیز در ایام نوروز میزبان بزرگترین جشنواره رمضانی کشور با عنوان «شهر رمضان» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز خطاب به مردم ایران؛ به زودی می بینمتون، عید و رمضان مبارک!
  • (تصاویر) درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • یک فوریت لایحه سازمان گردشگری به شورا ارائه شد/ آغاز فعالیت ۵۰ کاروان سیار در پایتخت
  • واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم
  • حرکت کاروان استقبال از نوروز۱۴۰۳/آغاز برنامه‌های نوروزی باعنوان «تهران دوست داشتنی»
  • ویسی در یک‌قدمی بازگشت به لیگ برتر
  • خبری از بارسا نیست: اسطوره در پاریس می‌‎ماند