Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@16:04:05 GMT

تیم ملی کبدی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۹۰۴

تیم ملی کبدی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم کبدی جوانان ایران با پیروزی برابر کنیا در فینال عنوان قهرمانی نخستین دوره این مسابقات را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو،، دیدار فینال نخستین دوره رقابت های کبدی جوانان جهان عصر امروز بین تیم های ایران و کنیا در کیش برگزار شد که ملی پوشان کشورمان توانستند با نتیجه ۴۲ بر ۲۲ حریف را شکست دهند و قهرمان این مسابقات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جوانان ایران در حالی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود  اختصاص داد که پاکستان یکی از مدعیان سنتی این رشته در نیمه نهایی برابر کنیا شکست خورده بود. 

تیم های بزرگسالان آقایان و بانوان ایران در بازیهای آسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار شد، عناوین قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی ایران کبدی فینال قهرمان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دشوار امین میرزازاده برای رسیدن به طلای المپیک 2024 پاریس

امین میرزازاده در مسابقات قهرمانی آسیا بدون این که حتی یک امتیاز از دست بدهد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش طرفداری، میرزازاده در مسابقات سال قبل قهرمانی جهان به عنوان اولین ایرانی تاریخ توانست رضا کایالپ، قهرمان بزرگ ترکیه را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود. اما برای تکرار عنوان قهرمانی جهان در المپیک پاریس، او کار بسیار پیچیده ای را پیش رو دارد.

امین باید در مسابقات المپیک 2024 منتظر حضور میشایین لوپز کوبایی باشد که تنها 4 سال یک بار به المپیک می آید و قهرمان می شود و می رود و چهار سال دیگر می آید و حالا در 41 سالگی گفته می شود، از 38 سالگی و سه سال قبل در المپیک توکیو هم آماده تر است.

اما به جز حضور لوپز و کایالپ که این دومی به دنبال انتقام از میرزازاده است، یک اتفاق دیگر در مسابقات کشتی قهرمانی اروپا رخ داد و در کمال تعجب کشتی گیر فرنگی کار فوق سنگین اهل روسیه توانست برابر کایالپ برنده شود. یعنی امروز برای المپیک برخلاف مسابقات جهانی، امین میرزازاده نه تنها یک رقیب ترک بلکه دو رقیب درجه اول از کوبا و روسیه را هم پیش رو دارد و این کار او را سخت تر خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مسیر دشوار امین میرزازاده برای رسیدن به طلای المپیک 2024 پاریس
  • بابلسر، میزبان مسابقات کبدی نظامیان جهان
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید