Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی در این بازدید گفت: مایه افتخار است که نبض این روستا با کتاب می زند و فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین جای خوشحالی است مردم این روستا اعم از کودک ، نوجوان و جوان با کتاب انس پیدا کردند و ۲۰ باشگاه کتابخوانی در آن فعال است.

صالحی با بیان اینکه روستاهای دوستدار کودک  فرصتی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند گفت:همه تمدن‌های بشری با کتاب آغاز شده‌اند و مسیر فناوری و علم برای رویش‌های انسانی همیشه با کتاب تدوام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان ابرکوه دارای سابقه تمدنی فرهنگی چند هزار ساله است و از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و هنری برخوردار است.

علی غیاثی ندوشن مدیر کل امور استانهای وزارت ارشاد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود عظیمی معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان ، وزیر را در این بازدید همراهی کردند.

روستای رییس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ابرکوه در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب جزو ۱۰ روستای نمونه کشوری دوستدار کتاب و کتابخوانی شناخته شد.

سید عباس صالحی در سفر به ابرکوه همچنین از مجموعه تاریخی آقازاده و سرای نقالی این شهرستان بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز به استان یزد سفر کرد  بازدید از تالار مرکزی امامشهر یزد ،  شرکت در شورای فرهنگ عمومی و نشست با اصحاب رسانه استان از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خواهد بود.

برچسب‌ها یزد ابرکوه کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ابرکوه کتاب یزد ابرکوه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند

علی مشهدی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین گفت: ۴۰ دانشجوی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک از کشور‌های کشمیر، هندوستان و پاکستان بودند که از  از بیت و زادگاه حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین ادامه داد: این بازدید دانشجویی باهدف افزایش سطح آگاهی و احترام به میراث فرهنگی، اثربخشی آموزش و ارتقای سطح فرهنگ در حوزه حفظ میراث‌فرهنگی از بیت و زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام شد.

مشهدی تاکید کرد: دانشجویان نقش مهمی در ترویج فرهنگ حفظ و حراست از میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری میراث‌پایه دارند.

وی با تاکید بر استقبال از حضور دانشجویان تمامی رشته‌ها در مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی استان مرکزی گفت: بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی هزینه ورودی بازدید گروهی دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • درخواست مجوز از انحصار صاحبان سکوها خارج شد
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند