Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@11:11:22 GMT

ضرر اپل از آیفون های تقلبی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۹۲۹

ضرر اپل از آیفون های تقلبی

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در بازار مدل های تقلبی گوشی های هوشمند متعلق به شرکت های مشهور به فروش می رسد. این مدل های جعلی ، که به عنوان ماکت نیز شناخته می شوند ، همچنان به شرکت ها ضرر می رسانند. در این میان اپل یکی از شرکت هایی است که بیشترین آسیب را متحمل شده است. مدل های جعلی آیفون برای این شرکت مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان ضرر اپل از این محصولات اعلام شد.

مدل های جعلی آیفون همچنان به اپل آسیب می رسانند

دادستانی ایالت کالیفرنیای جنوبی ایالات متحده اعلام کرد حداقل 14 نفر در برنامه جعلی آیفون و آی پد در چین مشارکت دارند. کلاهبرداران ، مدل های جعلی آیفون را به بهانه نقص فنی به فروشگاه های اپل عودت می دهند. خدمات پس از فروش اپل نیز مدل های تقلبی را با مدل واقعی جایگرین و به آنها پس می دهد. کلاهبرداران کالاهای تقلبی را از چین خریداری می کنند و آنها را در آمریکا با محصولات اصلی جایگزین می کنند و آنها را به چین باز می گردانند و به فروش می رسانند.

بر اساس بررسی مسئولان این ایالت تعداد این محصولات تقلبی جایگزین شده با مدل های اصلی 10.000 دستگاه است. این برنامه کلاهبرداری در کل بیش از 6.1 میلیون دلار به اپل آسیب رسانده است.

رابرت برور ، وکیل آمریکایی گفت ، « اگرچه مقدار قابل توجهی ضرر مالی رخ داده است ،اما این پرونده موارد مهمتری را نسبت به پول در بر می گیرد. تولید کالاهای تقلبی و تلاش برای جعل محصولات شرکت های آمریکایی اساساً به بازار آسیب می رساند. دادستانی آمریکایی متعهد است که از آسیب رسیدن به مصرف کنندگان جلوگیری کند.»

مقامات دریافتند که آنها سه برادر در سن 30 ، 31 و 33 سال هستند و اعلام کردند که در عملیاتی در اوایل روز گذشته دستگیر شده اند. در اوایل سال جاری ، نیز اعلام شد که یک زن و شوهر بیش از یک میلیون دلار از این راه درآمد کسب کرده اند.

انتهای پیام/

289 / 159 آیفون تقلبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آیفون تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد