Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@22:56:31 GMT

شارژ سهمیه بنزین آبان‌ماه خودروهای شخصی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۹۳۶

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه شماره سه اعلام کرد که سهمیه بنزین آبان‌ماه مالکان خودروهای شخصی به طور کامل در کارت سوخت آن‌ها تغذیه شده است.

به گزارش وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر امروز (جمعه، ۲۴ آبان‌ماه)، اطلاعیه شماره سه را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره یک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره سهمیه‌بندی بنزین، به اطلاع هموطنان می‌رساند سهمیه بنزین آبان‌ماه مالکان خودروهای شخصی از ساعت صفر روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) به‌طورکامل در کارت سوخت آن‌ها تغذیه شده و در صورت مصرف نکردن، به ماه بعد انتقال می‌یابد. در ضمن، سهمیه بنزین کارت‌های سوخت خودروهای شخصی تا ۶ ماه قابل ذخیره‌سازی است.

در این اطلاعیه تاکید شده بنزین سوپر به‌صورت تک نرخی و با نرخ سه هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر لیتر فقط با استفاده از کارت آزاد جایگاه‌دار قابل عرضه بوده و امکان سوخت‌گیری این فرآورده از سوی کارت‌های سوخت شخصی میسر نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت تابناک بنزین شرکت نفت سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آلودگی هوا کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 

معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، جلیل سالاری­ در گفت‌وگوی تلویزیونی، با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، ­گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.

وی افزود: برای تحقق این امر، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

وی با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش ترددهای جاده‌ای در ایام ­نوروز­ گفت: با توجه به کافی نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی، تعداد کارت‌های اضطراری جایگاه‌داران را در ایام سفر افزایش داده‌ایم و به همین علت، چالش و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این مسئله که شرکت پژوهش و توسعه ناجی علت تأخیر در الکترونیکی شدن صدور کارت‌های سوخت را مسائل امنیتی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت می‌داند، گفت: شرایط ما آماده است؛ زیرا، خدمات صدور کارت سوخت ارتباطی به سامانه هوشمند سوخت ندارد.

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا تأییدیه پدافند غیرعامل در این باره دریافت شده؟ گفت: هماهنگی‌ها انجام شده، جلسات هم برگزار شده و امیدواریم که در ماه فعلی و ماه آینده، این فرآیند را به سمت مسیر اجرا ببریم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر تازه‌ درباره کارت‌‌های سوخت
  • خبر تازه‌ درباره کارت‌ های سوخت
  • کاهش تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته
  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت​
  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟