Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت همدلی برای توسعه متوازن در شمال کشور گفت: مجمع نمایندگان شمال کشور مخالف انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی هستند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد عصر امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که در مجمع نمایندگان وجود دارد باید در راستای منافع، مصلحت و جایگاه استان به‌کارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران یک کلان شهر است که وحدت و همدلی همه مسئولان و نمایندگان را برای توسعه می‌طلبد. جلوگیدی از انتقال آب دریای خزر، توسعه گردشگری، اقتصاد کشاورزی، مهندسی رودخانه، مهار آب  و مسائل عمده استان از موضوعاتی بوده که تاکنون اقدامات خوبی  توسط نمایندگان استان صورت گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با گرامی‌داشت هفته وحدت گفت: وحدت تیری به قلب دشمنان انقلاب است امیدواریم در کنار هم  با همدلی، همزبانی و همراه برای برطرف کردن مشکلات مردم گام برداریم.

ولی‌الله نانواکناری افزود: تبعیت از ولایت نشان از وحدت عملی مسئولان و نمایندگان بوده که همه باید حول محور ولایت فقیه باشیم. همت و وحدت میان نمایندگان مسئولان در موضوعاتی مانند انتقال گاز از دامغان به مازندران، حذف ارزش افزوده برنج، جلوگیری از انتقال آب دریای خزر  به همت نمایندگان استان بوده است.

مرگ گسترده آبزیان خزر و نابودی صنعت شیلات، سوغات "انتقال آب خزر به سمنان"نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: اعتبار انتقال آب به استان یزد افزایش یابدپایانی بر قصه 15 ساله انتقال آب به همدان؛ تأمین اعتبار لازم با دستور معاون رئیس جمهور

وی گفت: همچنین  بودجه خوبی برای برطرف شدن مشکل پسماند در نظر گرفته شد که 700 میلیارد تومان برای مازندران اختصاص یابد مشکل زباله و پسماند استان برطرف می‌شود.

توسعه ناموزون گردشگری در استان

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: در هفته وحدت دفاع از حریم ولایت و منافع مردم گام برداریم بدانیم. در واقع گردشگری، تجارت، صنعت ،کشاورزی و زیربنایی منابع استان است اما به دلایل مختلف ظرفیت خود رانتوانست به بالفعل درآورد.

علی محمدشاعری افزود: بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان، نخبگان؛ تعامل با دستگاه اجرایی می‌تواند گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف پیشرفت و توسعه باشد.

وی گفت: نخستین گام در استان تعیین تکلیف منطقه آزاد استان بوده و دومین موضوع در مطالبه جدی اینکه باید همدل و همراه با انتقال آب دریای خزر  مخالفت کنیم تا حادثه شادگان، گاوخونی و ارومیه دراین مقطع تاریخ تکرار نشود.

شاعری گفت: کلید واژه اصلی جهت رفع مشکلات و ایجاد اشتغال توسعه صادرات است که با پیوستن به کشورهای اورآسیا از ظرفیت داشته‌ها و امکانات استان بهره گیریم.

انتهای پیام/682/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم رگبار باران و رعدوبرق در مناطقی از کشور گفت: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و بعضی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود و پنجشنبه در بعضی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب، بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شرایط مذکور روز جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه در بعضی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، ابری در صبح بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۱۸ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 745310

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است