Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:35:03 GMT

پاسخ به 2 شایعه درمورد ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۹۸۲

پاسخ به 2 شایعه درمورد ویلموتس

بر خلاف شایعات مطرح شده سرمربی تیم ملی به همراه کاروان تیم شب گذشته به تهران بازگشت.

به گزارش مشرق، بعد از شکست تیم ملی مقابل عراق کاروان تیم ملی شبانه به تهران بازگشت و البته تعدادی از ملی پوشان نیز برای همراهی تیم های باشگاهی راهی کشورهای دیگر شدند اما امروز این شایعه مطرح شده که ویلموتس با تیم ملی به تهران بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری ها نشان می‌دهد مارک ویلموتس شب گذشته با کاروان تیم ملی به تهران بازگشته و در محل اقامت خود حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس بازهم به ایران برنگشت

از سوی دیگر امروز شایعه دیگری مبنی بر انتشار متنی توسط ویلموتس در صفحه اینستاگرامش پیرامون اتفاقات بازی با عراق مطرح شده اما سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران صفحه رسمی در اینستاگرام ندارد و نقل قول منتشره از وی صحت ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با نتیجه 2 بر یک مقابل عراق شکست خورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره

سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که سال گذشته برای اعزام زوار حج عمره بوجود آمد، گفت : سال گذشته از استان کرمانشاه ۵۳۶ زائر در قالب پنج کاروان قرار بود به حج عمره اعزام شوند، اما به دلیل طولانی‌شدن زمان صدور مجوز پروازها، در نهایت اعزام‌ها لغو شد. 

وی از موافقت عربستان با صدور مجوز پرواز‌های عمره خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است اعزام‌ها در دوره‌ای کوتاه‌مدت در ماه شوال صورت گیرد. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه ظرفیت اعزام‌ها در این ماه محدود خواهد بود، اعلام کرد: کاروان‌هایی که به حج عمره اعزام خواهند شد، ۸۵ نفره هستند که دو کاروان - یک کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه - به کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است. 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت اعزام‌ها کاهش پیدا کرده، بنابراین امکان اعزام همه زائرینی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند وجود ندارد، لذا اولویت اعزام براساس تاریخ واریز وجه افراد خواهد بود. یعنی زائرینی که زودتر از سایرین وجه خود را واریز کرده‌اند در اولویت قرار می‌گیرند. 

کریمی خو تصریح کرد: دفاتر زیارتی منتخب با زائرینی که در اولویت اعزام قرار دارند تماس خواهند گرفت، لذا از سایر زائرین درخواست می‌کنیم که از هر گونه تماس و مراجعه حضوری خودداری کنند. 

وی در خصوص زمان اعزام‌ها و مبلغ پرداختی توسط زائرین هم گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان اهل سنت کرمانشاه در تاریخ یازدهم اردیبهشت و کاروان زائرین شیعه نیز سوم اردیبهشت از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مقصد شهر جده عربستان پرواز خواهند کرد. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اضافه کرد: هزینه این سفر ۱۰ روزه برای هر زائر با توجه به گروه قیمتی آن بین ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. 

وی از پیگیری برای اضافه‌شدن کاروان‌های جدید به ظرفیت اعزام کرمانشاه خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • خبرگزاری دولت: آغاز ریزش نرخ دلار در بازار آزاد/ ماجرای شایعه وصول مالیات از مهریه/ قیمت شمش طلای حراجی چند میلیارد تومان شد؟
  • اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره