Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:51:46 GMT

سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تصمیم نظام بود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۰۲۴

سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تصمیم نظام بود

سعید ناجی عصر جمعه در نشست شورای هماهنگی اطلاع رسانی هرمزگان افزود: هرچند احتمال می رفت که زمان اجرای این طرح به وقت دیگری موکول شود ولی از شب گذشته اجرای  این سهیمه بندی به وزارت کشور ابلاغ شد و این وزارتخانه موظف به اجرا شده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه روند اجرای طرح سهیمه بندی وافزایش سوخت در استان به خوبی پیش رفته و مسوولان دست اندارکار در حوزه های مختلف اعم از استانداری، شرکت پخش فرآورده های نفتی و نهادهای انتظامی وامنیتی بر روند آن نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: ازاین به بعد انتظار می رود رسانه ها بویژه رسانه های رسمی از جمله صدا وسیما وخبرگزاری ها با کمک شورای اطلاع رسانی ،واقعیت ها ودلایل افزایش سوخت را برای مردم تبیین کنند.

 ناجی تصریح کرد: سایر رسانه ها هم بدانند افزایش قیمت سوخت درچند سال اخیر اجرا نشده بود ، بایستی اجرا می شد لذا دراین زمان با تصمیم مسوولان نظام اجرایی شد ، از هرگونه گمانه زنی و شایعه سازی خودداری کنند و هزینه برای کشور تحمیل نکنند.

وی بیان داشت: مردم شرایط سخت کشور و تغییر وتحولات را درک می کنند و بطور حتم با همکاری وهمراهی در جهت عزت وسربلندی کشور گام برمی دارند و می دانند که سوخت یک سرمایه ملی است که به جای مصرف بی رویه ، درجهت بهینه مصرف کردن آن تلاش کنند.

وی یاد آور شد: این اقدام براساس برنامه ریزی از قبل بوده و سهمیه قایق های صیادی طبق روال قبل اختصاص یافته و جای نگرانی برای این گروه نیست.

دراین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی هرمزگان به بیان دیدگاههای خود درخصوص سهمیه بندی و افزایش سوخت پرداختند.

برچسب‌ها روابط عمومی و اطلاع رسانی نرخ سوخت استانداری هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی نرخ سوخت استانداری هرمزگان هرمزگان روابط عمومی و اطلاع رسانی نرخ سوخت استانداری هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس اعلام دبیرخانه طرح ملی مسطورا، این طرح با استقبال ۱۰ میلیون نفری همراه بوده است، هرچند مردم می‌گویند اطلاع رسانی باید بیشتر از این باشد.

با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی زندگی با آیه ها، با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی ساز قرآن کریم آغاز شد.

پویش ملی زندگی با آیه با بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، تبلیغات شهری و نمایشگاه قرآن کریم مخاطبانی را جذب کرد.

این پویش تلاش کرد با انتخاب آیه‌های کوتاه و کاربردی از سوره‌هایی همچون سبأ، اسراء و آل عمران با زبانی ساده زمینه ترویج قرآن کریم را در جامعه فراهم کند.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی پویش ملی زندگی با آیه‌ها به نشانی https://zendegibaayeha.ir پذیرای انتقادات و پیشنهادات مخاطبان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها