Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ واعظی با بیان اینکه این تصمیم با اتفاق نظر سران سه قوه در جلسه عالی هماهنگی اقتصادی اتخاد شده است و به هیچ وجه اینگونه نیست که تصمیم دولت بوده باشد گفت: در اصل اصلاح قیمت بنزین تصمیم همه ارکان نظام بوده و همه در این تصمیم دخیل بوده اند و دولت صرفا مجری این طرح بوده است.

وی توضیح داد: در این طرح بحث بر سر نحوه باز توزیع منافع بود که چند سناریو وجود داشت و دولت در نهایت به این جمع بندی رسید که منافع حاصل از این اصلاح قیمت را به صورت مستقیم در بین مردم بازتوزیع کند و شکل این بازتوزیع را نیز به گونه ای انجام دهد که عوارضی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اقدامات دولت را اصلاح قیمت بنزین ادامه داد: در مقاطع دیگر هم دولت تصمیم داشت که این اصلاح قیمت را عملیاتی کند اما هر بار به دلایلی که تشریح آنها محل بحث نیست، این کار موکل به بعد شد.

یک ریال از افزایش قیمت بنزین به دولت تعلق نمی گیرد

واعظی در خصوص این نگرانی که ممکن است اجرای این طرح عوارضی را به همراه داشته باشد، گفت: دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است که اجرای این طرح عوارضی در پی نداشته باشد یا به حداقل برسد. از جمله تلاش بر این است که کالاها به وفور در بازار وجود داشته باشد و از طریق نظارت و مدیریت توزیع بازار از سوی دستگاه های حاکمیتی و نظارتی و تعامل با اتحادیه ها، سندیکاها و بخش های مسئول اجازه افزایش قیمت چه در خدمت و چه در کالاها داده نشود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با رد این شائبه که دولت اصلاح و افزایش قیمت بنزین را برای کسری بودجه خود انجام داده است، گفت: از آنجا که اساس آنچه از این مابه التفاوت به دست می آید به طور مستقیم به جیب مردم می رود و یک ریالش به دولت تعلق نمی گیرد این شائبه بی اعتبار و نادرست است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در این مراسم، حسینعلی امیری، محمدجواد ظریف، محمود علوی، محمد عطریانفر، مهدی هاشمی، محمود واعظی و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895160

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • اصلاح معماری داده همگام با هوشمندسازی دولت
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...