Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از تلاش برای تسریع در انجام پروژه‌های شهری خبر داد و گفت: در تمامی عرصه های فنی به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مدیریت شهری تبریز با تسلیت در گذشت تعدادی از هموطنان و تخریب و آسیب دیدن منازل و اماکن به ویژه در مناطق روستایی در حادثه زلزله سراب ، از بسیج ماشین آلات و تجهیزات قرارگاه به منظور تسریع در روند آواربرداری و اسکان هموطنان در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت و تحریم های ظالمانه ای که معیشت مردم را هدف قرار گرفته، همچنان برای کشور ایجاد اقتدار کرده ودر راستای کاهش مشکلات  مردم خدمات رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: سپاه علاوه بر فعالیت در حوزه نظامی، در حوزه توسعه زیرساخت ها نیز فعالیت دارد و دوشادوش مردم در حوادث و بحران ها خدمات رسانی می کند. در استان های کشور هفته ای نیست که با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه های محرومیت زدایی افتتاح نشود.

وی در ادامه اظهار کرد: در هر استان بیش از هزار پروژه محرومیت زدایی اعم از پروژه های آب رسانی روستایی، پل ها، ابنیه، ساخت مدارس، ساخت خانه های بهداشت، درمانگاه ها با استفاده از منابع سپاه و منابع مردمی یک به یک به سرانجام می رسد.

 محمد با اشاره به توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: سپاه در تمامی عرصه های فنی به خودکفایی رسیده و در کنار بخش خصوصی با ۵ هزار شرکت تحت نظر و ۲۰۰ هزار نفر جامعه فنی مهندسی در توسعه کشور نقش بسزایی را ایفا می کند.

وی با قدردانی از اعتماد مسئولین استانی و شهری به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: در این شرایط سخت، سپاه خود را مدافع مردم دانسته و تعهد می کنیم که با تمام توان به مردم خدمات رسانی خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بخش دیگری از سخنان خود از آماده سازی تفاهم نامه های اجرای قطار شهری و کنارگذر شمالغرب تبریز خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها در موعد خود عملیاتی خواهند شد و ما خوشحالیم که در جهت توسعه شهر تبریز گام های مهمی را بر می داریم.

وی همچنین در خصوص اهمیت تامین به موقع منابع مالی نیز یادآورشد: معمولا پروژه های شهری به دلیل اینکه از نزدیک با زندگی مردم مرتبط بوده و عدم اجرای آن برای مردم مزاحمت هایی را ایجاد می کند، مهم است که تمهیدات مناسبی در این باره اتخاد شود تا در کمترین زمان ممکن پروژه های شهری به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم