Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس حسنی و خانم مرادپور در پیامی مشترک فرا رسیدن میلاد خجسته خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به عموم مسلمین و شیعیان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در متن این پیام چنین آمده است:

" و انّ هذا اُمَّتکُم اُمةً واحِدة و اَنَا رَبُّکُم فَاعبُدون"

ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، نقطه اوج بیداری انسان ها و سوق دادن آنها به سوی عدالت, رحمت و کمال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فرا رسیدن هفته وحدت، بستری مناسب از ایمان، ایثار و از خودگذشتگی برای مسلمانان جهان فراهم می شود و نشانه های تفرقه و نفاق کمرنگ می گردد.

نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی (ره) نشانگر بینش عمیق ایشان بود و پر واضح است که پیشرفت های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه اتحاد، برادری و برابری به دست آمده است.

 مجموعه ی مدیریت شهری پرند ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت فرخنده ختم المرسلین حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف پرند, عاقبت به خیری، توفیقات روزافزون, سلامتی و پیروزی را برای همه مسلمین جهان از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

بیشتر بخوانید: تقدیر از پرسنل اهل سنت شهرداری باقرشهر نیازمند هم‌افزایی شورا و مدیریت‌شهری هستیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام صادق حضرت محمد شورای شهر شهرداری شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی همدانی: عمل احمقانه و از روی استیصال نتانیاهو باعث شد که رژیم صهیونیستی زودتر از موعد به فنا نزدیک شود/ ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد/ هیمنه نظامی اسرائیل کاملاً از بین رفت/ گنبد آهنین هم آبکش بود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه سی و یکم فروردین‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه ۵ اردیبهشت مصادف با ۱۵ شوال سالگشت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا در سال ۳ قمری و ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی در سال ۲۵۲ قمری است، بیان داشت: همه شنیدید که امام‌ هادی علیه‌السلام فرمودند: «زیارت مرقد حضرت عبدالعظیم، به‌مثابه زیارت مرقد مطهر حضرت حسین علیه‌السلام در کربلاست»؛ علت این برابری زیارت و دعوت مردم به زیارت این عالم شیعی، امام‌زاده انقلابی، با بصیرت و ولایتمدار چیست؟ شاید ازاین‌جهت که زیارت مثل آیینه عمل می‌کند و بازتاب‌کننده آن چیزی است که در مقابلش گرفته می‌شود؛ اهل‌بیت علیهم‌السلام هم قصد داشتند با تشویق به زیارت، شیعیان را به سمت ویژگی‌های آنان سوق دهند. مثلاً دوست دارند که همه ما مثل سید الکریم باشیم باآن‌همه ویژگی و ولایتمداری و دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام.

مثل حضرت حمزه مدافع حریم نبوت و خاندان عصمت باشیم

وی در ادامه افزود: همان‌طور که دوست دارند مثل حضرت حمزه مدافع حریم نبوت و خاندان عصمت باشیم. البته شناخت ما کم است والا حضرات معصومین او را برای ما الگو معرفی کرده‌اند. ببینید در زیارت‌نامه ایشان چه می‌گوییم: «وَاَنْتَ مِمَّنْ اَمَرَنِیَ اللّهُ بِصِلَتِهِ، وَحَثَّنِی عَلى بِرِّهِ، وَدَلَّنِی عَلى فَضْلِهِ، وَهَدانِی لِحُبِّهِ، وَرَغَّبَنِی فِی الْوِفادَهِ اِلَیْهِ، وَاَلْهَمَنِی طَلَبَ الْحَوائِجِ عِنْدَهُ»؛ تو از کسانی هستی که خدا پیوندش را به من دستور داده و به نیکی بر او فرمانم داده و بر فضلش دلالتم کرده و به محبتش راهنمایی‌ام نموده و به وارد شدن بر او تشویقم کرده و خواستن حوایج را نزد او به من الهام نموده است»؛ یعنی یکی از کسانی که می‌شود در کنار مزارش از خدا حاجت خواست حضرت حمزه است؛ کما اینکه صدیقه طاهره بر سر مزار ایشان حاضر مکرر می‌شدند.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به ۲ اردیبهشت سالگشت اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ توسط حضرت امام، اظهار داشت: فروردین سال ۵۹ دانشگاه‏ها در تسخیر نیروهای ضدانقلاب چپ و راست از چریک‏های فدایی و مجاهدین خلق و دیگر گروه‌ها قرار داشت و دانشگاه‏ها را با تجهیزات مختلف و انواع سلاح‌ها سنگربندی کرده بودند و مراکز آموزش عالی به ستاد فعالیت‌های تبلیغاتی و مبارزاتی گروه‌های معاند تبدیل‌شده بود؛ بعلاوه این‌که برخلاف دیگر نهادها که توانسته بودند خود را با انقلاب تطبیق بدهند هنوز نهادهای آموزش و تربیتی متحول نشده بودند و روند تحصیل و تدریس مختل بود.

ستاد انقلاب فرهنگی، دانشگاهها را از لوث وجود معاندان پاک کرد

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه اینجا حرکتی تاریخی در جهت حفظ بنیادهای انقلاب، بافرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها را از لوث وجود معاندان پاک کرد، گفت: این شورا موظف بود تا زمینه‏های تحول و اسلامی شدن دانشگاه‏ها را ایجاد کند. بعد از مدتی تعطیلی، دانشگاه‌ها بازگشائی شد و کار ستاد انقلاب فرهنگی توسعه پیدا کرد و عمیق‌تر شد و اعضای آن ترکیب جدیدتری پیدا کرد و به‌عنوان شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت جدیدی را آغاز کردند.

امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم‌ترین نقش را در مهندسی فرهنگی کشور به عهده دارد

وی بابیان اینکه امروز مهم‌ترین نقش را در مهندسی فرهنگی کشور و فرهنگ عمومی همین شورا به عهده دارد، عنوان کرد: البته کوتاهی‌ها و نواقص بماند؛ اما ببینید جایگاه چه جایگاه رفیعی است؛ حضرت آقا فرمودند: «این مجموعه شوراى عالى انقلاب فرهنگى در کشور بى‏بدیل است. در مدیریت راهبردى فرهنگى، ما به‌غیراز این مجموعه، هیچ مرکزى را در کشور نداریم. بخش‏هاى مختلف، چه دولت، چه مجلس، چه حتى مجمع تشخیص مصلحت، وظایفى دارند؛ اما هیچ‏کدام، وظیفه‏اى را که این شورا بر عهده دارد، بر عهده ندارند. اینجا را درواقع باید اتاق فرمان فرهنگى کشور یا ستاد عالى فرهنگى و علمى دستگاه‏هاى کشور؛ اعم از دستگاه‏هاى فرهنگى و سایر دستگاه‏ها و مرکز مهندسى فرهنگى کشور به‏حساب آورد»، با این بیان خطیر بودن وظائف شورا معلوم است و لذا باید بالنده‌تر و با سرعت بیشتری در مأموریت‌های محوله اقدام داشته باشد. آقا فرمودند: «باید یک شورای زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دائم مسائل فرهنگی کشور را رصد کند».

سپاه برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی مأموریتی فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری بابیان اینکه ۲ اردیبهشت سالگشت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نهادی که متولد انقلاب است و طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی برای پاسداری از آرمان‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل‌شده است؛ یعنی سپاه برای حراست و صیانت از انقلاب اسلامی ‌مأموریتی فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد و به همین جهت سپاه بدون مرز موسوم به سپاه قدس تشکیل شد.

بدون تردید مهم‌ترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی در جهان توسط سپاه حفاظت میشود

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه در حالت عادی وظیفه حفاظت از تمامیت ارضی به عهده سپاه نیست؛ ارتش چنین وظیفه‌ای را دارد، البته در صورت خطر همه مردم مسلمان و انقلابی از کیان کشور دفاع می‌کنند، گفت: به خاطر همین وظیفه است که از اول تشکیل تا امروز راهبرد کلان استکبار و صهیونیست‌ها سپاه هراسی‌ بوده است و بدون تردید مهم‌ترین بخش عمق راهبردی نظام اسلامی در جهان توسط سپاه حفاظت می‌شود.

سپاه نماد است

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سپاه نماد است، گفت: با نیروهای چهارگانه‌اش و نیروی هوافضا و سازمان اطلاعات و جنگ‌های نوینش و سپاه قدسش، نماد یک جریان انقلابی اصیل زمینه‌ساز تشکیل نیروهای مقاومت جهان اسلام است. نماد اقتدار و قدرت مردم و نظام اسلامی است. با داشتن انواع قرارگاه‏ها اعم از سازندگی و اجتماعی و فرهنگی و… نماد کارآمدی و سازندگی و آبادانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه باوجود تعداد کم‌نظیر فرماندهان شهیدش نماد فرماندهی قیادتی است، نه سیاقی، گفت: یک‌وقت هست که فرمانده عقب می‌نشیند می‌گوید نیروها بروند جلو؛ اما یک‌وقت هست که خودش جلو است و به نیروهایش می‌گوید بیایید؛ فرماندهی سپاه نماد چنین فرماندهی‌ای است با بودن آن فرماندهان شهید. به‌واسطه شادابی معنوی و رشد روحیه انقلابی و جهادی و حضور در عرصه‌های پرخطر نماد ایثارگری و فرهنگ شهادت است که نمونه جهانی آن حاج قاسم شهید است؛ آن‌وقت این سپاه به همراه بقیه نیروهای نظامی لشکر اسلام را تشکیل می‌دهند که امیرالمؤمنین‌ علیه‌السلام فرمودند: «فَالجُنودُ بِاِذنِ اللهِ حُصونُ الرَّعیَّه»؛ یعنی نیروهای مسلح، حصن و دژ مستحکم برای جامعه هستند؛ و توجه و اهمیت به همین جایگاه است که با احساس مسئولیت تام از کیان اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: و اخیراً دیدید که چگونه از عزت اسلام و ایران دفاع کردند. وقتی راه و روش قیام برای خدا باشد، پشتوانه کار می‌شود قدرت خدا و نتیجه‌اش هم نصرت خداست. آن‌وقت سلاح و موشک و امثال آن‌ها می‌شود وسیله قدرت‌نمائی خدا. قدرت الهی که آمد کسی تاب تحمل و عرض‌اندام ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مثل واقعه ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ که در طبس اتفاق افتاد و حمله نظامی آمریکا به ایران به اذن الهی شکست خورد. باید گفته‌های آن موقع را مرور کنید تا عظمت کار و معجزه بودن شکست نیروی دلتای ارتش آمریکا را متوجه شوید. از هارولد براون (وزیر دفاع وقت آمریکا) سؤال کردند که این فاجعه بزرگ چگونه به وقوع پیوست؟ درحالی‌که به‌شدت متحیر بود، گفت: «آیت‌الله خمینی در بالکن محل سکونت خود حضور یافت و با هر حرکت دست او یک هواپیما به زمین افتاد».

عمل احمقانه و از روی استیصال نتانیاهو باعث شد که رژیم صهیونیستی زودتر از موعد به فنا نزدیک شود

خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: امام آن روز چهره رئیس‌جمهور آمریکا را این‌گونه ترسیم کرد: «کارتر با این عمل خود ثابت کرد که قدرت تفکر را ازدست‌داده است و از اداره یک کشور بزرگ مثل آمریکا عاجز است». امروز همین حال را رژیم صهیونیستی دارد. یک عمل احمقانه و از روی استیصال، نتانیاهو انجام داد و باعث شد که خود و اطرافیانش را زودتر از موعد به فنا نزدیک کند. کار آمریکا هم که مدت‌هاست عرض می‌کنیم تمام‌شده در همین قضیه غزه و جریان اوکراین و چند موضوع جهانی دیگر کاملاً روشن است.

پیروزیهای به‌دست‌آمده حاصل «مقاومت در راه خدا» و «روحیه امید به آینده» بوده است

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه یادتان هست می‌خواستند یک جبهه متحدی از کشورهای منطقه و جهان با عنوان عادی‌سازی روابط با اسرائیل علیه ایران درست کنند، روی مسائل هسته‌ای فشارهای سنگین به ما وارد کردند و ده‌ها از این نوع مسائل که امروز همه‌اش برعکس شده است، گفت: پیروزی‌های به‌دست‌آمده حاصل مقاومت در راه خدا و روحیه امید به آینده بوده است که مردم خوب و بصیر ایران اسلامی با تبعیت از رهبرش در حال عبور از پیچ تاریخی به نفع خودش است؛ و البته باید این مهم را با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب پیش برد. تا به آن وعده صادق نزدیک شویم.

ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد

وی در بخش دیگری به عملیات غرورآفرین و عزت بخش وعده صادق، اشاره کرد و گفت: اولاً از همه نیروهای مسلح به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب برای این شجاعت و توانمندی تشکر و قدردانی می‌کنیم و برای سلامتی‌شان صلوات می‌فرستیم. عملیاتی انجام دادند که به گفته سردبیر بی‌بی‌سی: «ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد». خودشان اقرار به بزرگی عملیات و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن آن کردند. از این تاریخ به بعد در محاورات و گفتگوها می‌گویند قبل از وعده صادق و بعد از وعده صادق؛ مبدأ شد؛ رأس سال شد.

هیمنه نظامی اسرائیل کاملاً از بین رفت

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز بابیان اینکه در این چند روز راجع به عملیات و دستاوردهای آن زیاد شنیدید اما هرچه بگوییم کم است، گفت: بزرگ‌ترین حمله پهپادی جهان و اولین حمله مستقیم ایران غیر اتمی به اسرائیل اتمی و با استفاده از موشک‌هایی با کلاهک‌های بارشی که توانستند سه لایه حفاظتی بر روی اسرائیل در مقابل حملات را از بین ببرد و موازنه استراتژیکی در خاورمیانه و جهان را به هم بزند. حمله ایران بازدارندگی سرزمینی دشمن را از بین برد. هیمنه نظامی دشمن کاملاً از بین رفت. اگر طوفان الاقصی مخفی بود و عملیاتشان را سری انجام دادند، وعده صادق علنی بود. معلوم بود که کی و چطور می‌خواهد حمله شود.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: جالب است بدانید فاصله ما تا سرزمین‌های اشغالی ۱۱۰۰ کیلومتر است از لب مرز؛ و بعضی از پهپادها و موشک‌ها از جایی که شلیک شد تا لب مرز ۷۰۰ کیلومتر فاصله داشتند یعنی بردشان ۱۸۰۰ کیلومتر بوده است. این‌همه موشک بدون خطا و اصابت دقیق به اهداف از قبل گفته‌شده که هیچ‌کدامشان هم نظامی نبود؛ مدرسه نبود، بیمارستان نبود؛ و همان‌طور که خودشان گفتند رهگیری آن ده کشوری که به کمکشان آمده بود هم سودی به حالشان نداشت؛ و اسرائیل را حقیرتر از قبل کرد.

عملیات وعده صادق محور مقاومت مصمم و استوارتر کرد

وی بابیان اینکه عملیات وعده صادق قلب آزادگان عالم را لبریز از شادی و شعف کرد؛ و محور مقاومت را در مسیر حقی که طی می‌کند مصمم‌ و استوارتر کرد، گفت: ایران را در جهان اسلام عزیز‌تر و قدرتمندتر و نفوذ و اعتبارش را بیشتر کرد. حتی نتوانستند از این حمله با عنوان ایران هراسی یا یاغی بودن ایران و امثال این‌ها برای خود جبهه مشترکی علیه ایران درست کنند و برعکس دچار تعارضات و درگیری‌های جدید داخلی و بین‌المللی شدند.

عملیات وعده صادق در ایران وفاق و اتحاد را بیشتر کرد

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در ادامه بابیان اینکه اتفاقاً در ایران وفاق و اتحاد را بیشتر کرد، گفت: بله تلاش می‌کنند با بوق‌های اجیرشده و حنجره‌های کثیف و آلوده، دل مردم را خالی و نسبت به آینده مأیوس کنند؛ اما حقیقت آشکار و روشن است. همین‌که به خاطر حمله به‌جایی که مثل خاک ایران بوده، نه خود خاک ایران، به سمت اهداف نظامی او از داخل ایران موشک رفت، دستاوردی بزرگی است ولو آنان بخواهند آسیب‌هایی که دیده‌اند را کتمان کنند چیزی از اصل ارزش کار کم نمی‌کند؛ حالا جنگ روانی راه بیندازند که مثلاً ایران نتوانسته به اهدافش برسد. آیا بیشتر از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار خسارت به آن‌ها زده شد یا نه؟ اسرائیل! هدف ایران این بود که تو را خوار کند و این کار را با یک عملیات انجام داد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه با سانسور شدید خبری و جنگ روایت‌ها نگذارند خبری از انهدام‌ها معلوم شود، چیزی تغییر نمی‌کند، گفت: القا می‌کنند ایران می‌خواهد امپراتوری‌اش را احیا کند، یعنی دوقطبی فارس و ترک (عثمانی) یا فارس و عرب را می‌خواهد دوباره به وجود بیاورد. به این وسیله دارند با ذهن‌ها بازی می‌کنند؛ که دوگانه حقیقی ظالم و مظلوم را از بین ببرند.

یک روزی ما را از گزینههای روی میز میترساندند؛ اما امروز گزینهای جز قبول شکست و تحقیر و آتش‌بس ندارند

وی با تأکید بر اینکه از ویژگی‌های وعده صادق این بود که کذب هرچه در مقابلش بود را نشان داد، گفت: وعده صادق مثل عصای موسی عمل کرد. اژدهای دروغین را بلعید و به همه فهماند که اسرائیل چیزی جز یک ببر کاغذی نیست. یک روزی ما را از گزینه‌های روی میز می‌ترساندند؛ اما امروز گزینه‌ای جز قبول شکست و تحقیر و آتش‌بس ندارند.

گنبد آهنین هم آبکش بود / جبهه مقاومت از این به بعد هر وقت اراده کند با کمترین هزینه میتواند ریشه اسرائیل را بکند

امام‌جمعه کرج با اشاره به سخنرانی باصلابت و از روی عزت وزیر خارجه در سازمان، بیان داشت: در همین عملیات سلاح‌هایی که بکار رفت از نوع جدید نبود و نیروها بیشتر با این حجم از پرتاب خواستند قدرت دفاعی طرف مقابل را بسنجند و اینکه از چه نوع سلاحی استفاده می‌کند و توان رزمش چقدر است؛ و اتفاقاً آن‌ها هم جواب دادند و همه را آوردند به میدان و معلوم شد که چه دارند و چه ندارند. ما در حقیقت قلق گیری در نقطه زنی کردیم؛ تست تاکتیکی کردیم. معلوم شد گنبد آهنین هم آبکش بود. جبهه مقاومت از این به بعد هر وقت اراده کند با کمترین هزینه می‌تواند ریشه اسرائیل را بکند.

طبق فتوای امام اگر یک اسرائیلی پایش را به ایران بگذارد بر مردم ایران واجب است او را از بین ببرند

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه ما دائماً گفته‌ایم اگر تولید سلاح داریم جهت بازدارندگی دارد و قصدمان برقراری صلح در منطقه است، گفت: از طرف دیگر اسرائیل با تمام وجود و زبان‌های مختلف گفته است با اسلام مخالف است و برای نابودی اسلام تلاش می‌کند. همچنین سازمان ملل حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که بخشی از خاک ایران حساب می‌شود را محکوم نکرد و سکوت کرد؛ و مواردی از این قبیل. ایران هم طبق بند ۵۱ منشور سازمان ملل از حق دفاع مشروع از خود و برای بازدارندگیِ دشمن اقدام کرد، طبق فتوای امام که فرمود: «اگر یک اسرائیلی پایش را به ایران بگذارد بر مردم ایران واجب است او را از بین ببرند»؛ یعنی ما می‌توانستیم خیلی زودتر به خاطر جنایات اسرائیل اقدام کنیم و جلوی خباثت‌هایش را بگیریم؛ اما ایران نشان داد که خویشتن‌داری دارد و صبر راهبردی به خرج ‌داده است.

امروز بر قله عزت و اقتدار نشستهایم

وی تأکید کرد: ایران در این حملات، انتقام‌جوئی نکرد؛ حتی تلافی هم نکرد؛ فقط تنبیه کرد که دیگر کار غلط تکرار نشود؛ و در نوبت قبل هم عرض کردم اگر بی‌عقلی خود را تکرار کنند آن‌وقت جوری خواهد شد که دیگر احتیاج به عملیات تلافی‌جویانه و انتقام‌جویانه هم نباشد، به ما حمله شد؛ کسی محکوم نکرد اما اتحادیه اروپا حمله ایران را محکوم کرد؛ و تشدید بی‌سابقه تنش‌ها توصیف کرد. ما در چنین دنیایی زندگی می‌کنیم که هر جور ظلم بتوانند می‌کنند. سعی می‌کردند برجام موشکی را هم به ما تحمیل کنند و عده‌ای هم جاهلانه می‌گفتند دوره موشک تمام ‌شده؛ و دیگری می‌گفت با یک دکمه آمریکا کار ما تمام است؛ و می‌خواستند ما را دست‌بسته تسلیم دشمن کنند که هوشیاری امام و مقتدایمان و حمایت مردم و دلسوزان خطر را از مردم دور کرد؛ و امروز بر قله عزت و اقتدار نشسته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: مطلب دیگر اینکه این عملیات در پاسخ به شرارت آنان نسبت به کنسولگری بود؛ و الا در مورد غزه مدیریت با مجاهدان در میدان است و البته ایران هم گفته حمایت داریم.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه حضرت امام (ره) بعد از این‌که لانه جاسوسی و سفارت آمریکا توسط دانشجویان مسلمان تسخیر شد این حرکت را انقلاب دوم نامیدند، گفت: به خاطر آن تحول عظیمی که به وجود آورد و هیمنه آمریکا را هیچ کرد؛ و هرچه آمریکا تلاش کرد تا آبرویش را برگرداند تا امروز نتوانست. حالا امروز ما به‌حق با توجه به رخداد عظیمی که در جهان به خاطر این عملیات بزرگ اتفاق افتاد و تحولاتی که از این به بعد از جهات مختلف نظامی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به وجود می‌آید می‌توانیم بگوییم عملیات وعده صادق انقلاب چهارم بود. چون از این به بعد خیلی از اتفاق‌ها خواهد افتاد؛ لذا به این نکته با دقت بیشتری توجه کنید. جنگ روانی دشمن هم شدیدتر خواهد بود. همه دوستان در مظان اجابت دعا در دعاهایتان شهید والامقام طهرانی مقدم را فراموش نکنید.

نیروی انتظامی با رأفت و درعین‌حال صلابت وظائف و دستوراتش را پیش ببرد

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه عنوان کرد: راجع به طرح نور و حرکت نیروی انتظامی درباره عفاف و حجاب، مطلبی باید عرض می‌شد که خیلی وقت گذشت. فقط همه کمک کنند تا این طرح به‌خوبی پیش برود و نتایجی که لازم است با کمک همه دستگاه‌ها و بخصوص همکاری همه مردم به دست بیاید. شما یک نیرو را وسط قرار بدهید و همه کنار بکشند این کار جواب نمی‌دهد. همه باید در کنار نیرو قرار بگیرند. همه مردم هم کمک کنند؛ و نیرو هم با رأفت و درعین‌حال صلابت وظائف و دستوراتش را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور
  • تخفیف یک هفته‌ای «اسب قاتلین» برای دانشجویان به مناسبت روز سعدی
  • (ویدیو) پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی
  • پیام استاندار فارس در تبریک روز بزرگداشت سعدی
  • تبریک تولد ۸۵ سالگی رهبر انقلاب؛ رهبران معاصر با آیت‌الله خامنه‌ای قابل مقایسه نیستند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: عمل احمقانه و از روی استیصال نتانیاهو باعث شد که رژیم صهیونیستی زودتر از موعد به فنا نزدیک شود/ ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد/ هیمنه نظامی اسرائیل کاملاً از بین رفت/ گنبد آهنین هم آبکش بود
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران