Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در نماز جمعه کیش افرود: این کار اقتصادی مثبت و اثر گذار که باهدف توسعه و ساخت پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش به عنوان یک زیرساخت  اقتصادی و گردشگری صورت گرفته، می تواند در توسعه و تقویت تمامی حوزه ها نقشی سازنده و امیدوار کننده داشته باشد.

 وی  تامین منابع مالی را از نیازهای اساسی جزیره کیش ذکر کرد  و افزود:  تامین این منابع مالی امری مهم   و مدیریت آن کاری مهمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه کیش با یادآوری این نکته که اگر ما دو سال قبل حتی با وام بانکی ترمینال را تکمیل کرده بودیم نصف قیمت امسال هزینه نمی‌شد، اظهار امیدواری کرد که با این اقدام موثر، طرح توسعه فرودگاه کیش هرچه زود به بهره برداری برسد زیرا ای طرح زیر بنایی در همه حوزه‌های مختلف اقتصادی گردشگری، عمرانی و تقویت امید در همه بخشها نقشی مهم دارد.

سه نکته مهم در خصوص سهمیه بندی بنزین:

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود  سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را  مصوبه ای  قانونی و مورد تفاهم دولت و مجلس  و بنگاه اقتصادی  ذکر کرد و افزود: در اجرای اصل این طرح، هیچ شکی نیست چون مجلس ، دولت و نخبگان اتفاق‌نظر دارند اما نکته‌ای که مهم است ضرورت نظارت دقیق روی این طرح توسط دولت است زیرا نظارت دولت برای این طرح  از اجرای آن به مراتب مهم‌تر است چرا که اگر نظارت دولت نباشد این طرح می‌تواند تبعات منفی برای جامعه داشته باشد.

 وی از مسئولان  و دولتمردان خواست تا ماهانه این طرح را رصد و کنترل کنند تا موجب گرانی کالاها و خدمات نشود .

امام جمعه کیش با اشاره به این نکته که با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت منابع مالی فراوانی حاصل می شود و در اختیار دولت قرار می‌گیرد افزود: مردم این حق را دارند که بدانند این منابع در چه زمینه ای صرف می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در قسمتی دیگر از سخنان خود نام گزاری یکی از خیابانهای شهر به نام سردار  شهید غلامی را کاری  بسیار خوب توصیف کرد و از عواملی که این کار بزرگ را انجام دادند تقدیر کرد.

 امام جمعه  کیش در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک  میلاد خجسته پیامبر اکرم و امام صادق علیه السلام گفت: مجموعه فضائل همه انبیا و اولیا در وجود مبارک رسول خدا تجمیع و ایشان تربیت یافته خداست؛ این تعبیر خود رسول الله است که می فرماید من تربیت یافته خدا هستم و خدا مستقیم مرا تربیت کرده است.

برچسب‌ها کیش احمد حسن زاده نرخ سوخت فرودگاه بین‌ المللی کیش دولت نماز جمعه بورس اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش احمد حسن زاده نرخ سوخت فرودگاه بین المللی کیش دولت نماز جمعه بورس اوراق بهادار کیش احمد حسن زاده نرخ سوخت فرودگاه بین المللی کیش دولت نماز جمعه بورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران

رنجبر درجمع روسای واحد‌های استان تهران بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با کمک همکاران واحد‌های دانشگاهی استان باید سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تاکید کرد.

 رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان دراین خصوص لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد