Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد گفت: بیماران مبتلا به ام اس را باید با اقدامات مختلف اجتماعی از توجه به بیماری دور نگه داشت.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی، امروز در شانزدهمین کنگره بین‌المللی ام اس که در مجموعه فرهنگی و آموزشی برج سپید برگزار شد، اظهار کرد: افراد زیادی تلاش کردند تا ظرفیت مشهد برای برگزاری مجامع مختلف به خصوص حوزه ام اس به ظهور برسد که این امر مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه «از نگاه اجتماعی طبقه‌بندی مختلفی در حوزه بیماری‌ها وجود دارد»، افزود: در یک طبقه‌بندی باید به بعضی از بیماری‌ها توجه کرد، اما در طبقه‌بندی دیگر بیماری‌هایی وجود دارند که باید با اقدامات مختلف اجتماعی، بیماران را از توجه به بیماری خود دور نگه داشت و ام اس نیز در این دسته قرار دارد.

شهردار مشهد تصریح کرد: بیماری ام اس بیماری‌ای نیست که بتوان برنامه مدون اجتماعی برای اندرز دادن به مبتلایان به آن اجرا کرد بلکه باید فرد بیمار را بیشتر مشغول کرد تا بیماری خود را به فراموشی بسپارد و خود را با این بیماری قوی کند.

کلائی خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه باید موضوع پیشگیری و آگاهی بخشی نسبت به بیماری ام اس مورد توجه ویژه قرار گیرد، دستاوردهای درمانی و به کار بردن آن اهمیت ویژه‌ای دارد، باید بسته‌ای از برنامه‌های اجتماعی با تمرکز بر منحرف کردن بیمار مبتلا به ام اس از بیماری خود ایجاد شود. باید یادآور شد که در این مسیر تلاش و همکاری انجمن‌های مردم نهاد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
ایسنا
انتهای پیام 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا کلایی کلایی شهردار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مصطفی سروش مدیرعامل زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس گفت: تاکنون حدود ۹۰ میلیارد ریال برای ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس هزینه شده و برای تکمیل این طرح ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: زائر سرای امام رضا (ع) استان مرکزی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع آغاز شده که با زیربنای هشت هزار متر مربع در هفت طبقه مثبت و سه طبقه منفی نیز در آن پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • درمان بیماران مبتلا به MS ساده‌تر می‌شود
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است