Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@04:50:47 GMT

درخواست پژمانفر از رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۱۳۵

درخواست پژمانفر از رئیس جمهور

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مهم ترین مساله امروز ما تمرکز است. اگر رئیس جمهور دستور آقای جهانگیری را که بعد از دو ماه تفویض اختیارات به استانداران را در بخش تولید لغو کردند، دوباره اجرا کنند، به نظر من بیش از 60 تا 70 درصد مشکلات استان ها حل می‌شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در سی و دومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: امروز دشمنان ما که مایوس هستند که در حوزه نظامی علیه ما کاری کنند و در حوزه اقتصادی به ما فشار وارد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
باید در این زمینه یک قرارگاه اقتصادی ایجاد کنیم که هنوز این قرارگاه شکل نگرفته است. در حوزه اقتصادی که 10 سال است مقام معظم رهبری فریاد می‌زند که دشمن در این زمینه سرمایه گذاری کرده، مساله را جدی نگرفته‌ایم. مجلس، دولت و دستگاه قضایی اهل تعارف هستند.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسئولان نظام از سربازان تولید باید عذرخواهی کنیم. ما بد عمل کردیم. وقتی یک کالا به راحتی به کشور قاچاق می شود ولی همان کالا با 35 درصد هزینه سربار در داخل تولید می شود، چطور انتظار داریم که این افسر تولیدگر پای این مسیر بماند؟ مجموعه‌های متعددی در مشهد با 550 کارگر داشته‌ایم که تعطیل شد و دنبال دریافت بیمه بیکاری بود، با برگزاری دو جلسه در تهران این واحدها فعال شد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امروز باید با رییس جمهور، معاون اول وی و وزرا صحبت کنیم که چرا تعارف می کنند؟ من به آقای جهانگیری گفتم که وقتی اختیارات تفویض نمی شود، دفاتر 37 واحد بخش خصوصی این استان دفاتر خود را در تهران راه اندازی می کنند چون تسهیلات ویژه را آنجا می توانند دریافت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: آیا یک استاندار برای حل مسائل باید از وزیر، معاون اول یا رئیس جمهور خواهش کند که موضوع بررسی شود؟ ما به غیر از تعارف کردن کاری نداریم. نتیجه آن هم این وضعیت نابسامان فعلی است.

وی با بیان اینکه اگر یک واحد تولیدی در همین شهر بخواهد راه اندازی شود، از چند ارگان باید تاییدیه بگیرد، گفت: گاهی اوقات این فرایند از یک سال بیشتر می شود. حال کسی بخواهد واردات کند، باید از چند مجموعه تاییدیه اخذ کند؟ من می‌پذیرم ما کوتاهی کرده‌ایم و در حوزه قانون‌گذاری مساله را یک جنگ اقتصادی ندیدیم. دستگاه‌های اجرایی و قضایی هم این گونه مساله را ندیده‌اند.

ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام پژمانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند

حسین امیر عبداللهیان، از سفر رئیس جمهور به ترکمنستان در آینده خبر داد .

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر دو روزه خود به ترکمنستان  در جمع خبرنگاران درباره نتایج رایزنی‌هایش با مقامات عالی رتبه و ارشد  این کشور اظهار کرد : در این دیدارها چگونگی پیشرفت و اجرای آخرین توافقات بین سران دو کشور در جریان دیدار اخیر مقامات عالی رتبه ترکمنستان از تهران را مرور کردیم .

وی با بیان این که ما اتفاق نظر داشتیم که در حوزه‌هایی همچون انرژی، ترانزیت، حمل و نقل، علم و فناوری همکاری‌ها را توسعه دهیم، خاطر نشان کرد: حجم تبادل تجاری دو کشور به نحو رضایت بخشی در حال افزایش است و با توافقات امروز امیدوار هستیم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.

امیر عبداللهیان با بیان این که در این دیدارها همچنین درباره آب و حق‌آبه ایران و ترکمنستان از سددوستی که تحت تاثیر برنامه‌های بالادستی افغانستان قرار دارد، رایزنی و گفت وگو کردیم ،گفت: کمیته‌ای در این رابطه، تلاش‌های جدی را انجام خواهد داد که اقدامات خارج از حوزه ایران و ترکمنستان و منابع بالادستی در حوزه آب، تاثیری در حق‌آبه ایران و ترکمنستان در سد دوستی بر جای نگذارد.

وی با بیان اینکه از گذشته‌ همکاری‌هایی بین دوکشور در حوزه برق و گاز بین دو کشور وجود دارد و این همکاری‌ها را بیش از گذشته تقویت خواهیم کرد، در بخش دیگری از صحبت های خود با خبرنگاران افزود : تعداد محدودی زندانی در دو کشور وجود دارد که در دیدار با رهبر ملی ترکمنستان توافق شد که ما بتوانیم گام‌هایی را برای استرداد و تبادل زندانیان برداریم.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که امیدواریم در آینده و در زمانی که توافق کردیم، شاهد سفر آقای رئیسی به عشق‌آباد باشیم ، تصریح کرد : طبعا تا آن زمان، ما و همکارانمان در وزارت خارجه‌ دو کشور ایران و ترکمنستان تلاش خواهیم کرد که برای موفقیت این سفر، گام‌های موثری را برداریم.

امیرعبداللهیان در این ارتباط همچنین تصریح کرد : یکی از اهداف سفرم به ترکمنستان فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور ایران به ترکمنستان با مروری بر آنچه در گذشته بین دو کشور توافق شده و ارزیابی میزان پیشرفت این روابط بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری