Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@14:05:16 GMT

شهر خودرو مشهد 1-0 گل گهر سیرجان؛ چراغ خاموش در صدر

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۱۷۵

یحیی گل محمدی و تیمش به صدر جدول لیگ رسیدند.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در دیدار معوقه هفته هشتم، دو تیم شهر خودرو و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 شهر خودرو به پایان رسید.

دیدار معوقه هفته هشتم
شهر خودرو مشهد 1-0 گل گهر سیرجان
جمعه 24 آبان 1398 ساعت 15:45
مشهد - ورزشگاه امام رضا (ع)
داور وسط: کمیل غلامی/ کمک داوران: عسگر محمدی و عباس پورحیدری
گل: امین قاسمی نژاد در دقیقه 65

ترکیب دو تیم

ترکیب شهرخودرو:

سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، علی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سروش رفیعی و حسین مهربان 

ترکیب گل گهر:

میلاد فراهانی، مهران گلزاری، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، علی قربانخانی، یوسف وکیا، مهرداد حیدری، امین پورعلی، رضا محمودآبادی، بهنام برزای، پیمان رنجبری شرح گل

در دقیقه 65 حرکت سریع بازیکنان شهر خودرو و پاس سعید صادقی به امین قاسمی نژاد با شوت فنی این بازیکن همراه شد تا تک گل شهر خودرو به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پایش محدوده سد کارده در روزهای اخیر انجام شد و تعدادی موتورتلمبه غیرمجاز برداشت آب نیز کشف شد.

محمدعلی نعمت نژاد افزود:  هم اینک میزان ذخیره آب موجود در سد کارده سه و ۹ دهم میلیون متر مکعب است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۶ و هفت دهم میلیون متر مکعب بود.

نعمت نژاد ادامه داد: در مجموع هم اینک حدود هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر ماه تا کنون نسبت به میانگین درازمدت حدود ۳۰ درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته ایم.

نعمت نژاد افزود: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده