Web Analytics Made Easy - Statcounter

هامس رودریگز در تمرینات تیم ملی کلمبیا مصدوم شد.

طرفداری- هامس تمرینات تیم ملی کلمبیا در فلوریدا را با مصدومیت از ناحیه زانو ترک کرد. آخرین آزمایش نشان داده که رباط زانوی او دچار کشیدگی شده و طبق گزارش رادیو Vbar de Caracol احتمالاً سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش AS، تشخیص اولیه از سوی کادر پزشکی تیم ملی کلمبیا مخفی نگه داشته شده اما رئال مادرید از شرایط بازیکن مطلع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید خبر از احساس ناراحتی در زانوی این بازیکن می دهند اما اطمینان داده اند که مشکل جدی نیست.

به این ترتیب هامس به مادرید بازخواهد گشت و از لیست تیم کارلوس کیروش خط خورده تا روند ریکاوری را آنجا سپری کند. او قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی کلمبیا هم 22 روز با رئال مادرید تمرین نکرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ