Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ نگرانی در رابطه با سهمیه بندی بنزین نداریم همه ۲۸۰ جایگاه سوخت استان به اضافه ۷۲ جایگاه مشهد آمادگی لازم را دارند. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ نگرانی در رابطه با سهمیه بندی بنزین نداریم همه ۲۸۰ جایگاه سوخت استان به اضافه ۷۲ جایگاه مشهد آمادگی لازم را دارند و برای سرویس دهی فعال و مناسب فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: دغدغه‌هایی در ارتباط با کمبود کالای اساسی و نهاده‌های دامی مطرح شده که در این خصوص دغدغه‌ای نداریم و همه کالا‌ها ذخیره سازی شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت خصوصا برای کالا‌های اساسی قابل قبول نیست و با حضور فوری در صحنه با متخلفان برخورد خواهد شد.

جعفری افزود: علی رغم آرامش بین مردم شبکه‌های ضد انقلاب و فریب خورده تلاش می‌کنند با پخش فیلم‌ها و تصاویر جعلی افکار عمومی را تحریک کنند که با توجه به هوشیاری مردم تاکنون مورد امنیتی در استان نداشته ایم.

او تصریح کرد: تنها ۵ مورد فراخوان در حوزه مشهد صورت گرفته است که استقبالی از آن به عمل نیامده است.

انتهای پیام//ف. س   تمام کالاهای اساسی ذخیره سازی شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت فرآورده های نفتی بنزین سوخت اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در سطح استان صرفه‌جویی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، پرویز ایدون امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین، اظهار کرد: سال گذشته و با جایگزینی سی‌ان‌جی در خودروهای دوگانه‌سوز استان، بیش از ۴۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی و به طور میانگین روزانه ۱۳۲ هزار مترمکعب سوخت پاک در استان مصرف شده است.

وی افزود: برای تأمین سوخت جایگزین بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نفتکش اضافی باید در جاده تردد می‌کرد که با توزیع سی‌ان‌جی در ۲۴ جایگاه که شامل ۹ جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۱۵ جایگاه دو منظوره (بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی)، از این موضوع جلوگیری به عمل آمده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به استاندارد سازی ۹۶ درصد جایگاه‌های سی ان جی استان در سال گذشته و فعال بودن ۱۲۲ نازل، تصریح کرد: در سال جدید استانداردسازی جایگاه‌ها به صورت مستمر و مداوم بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی با همکاری اداره کل استاندارد استان مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

کد خبر 745019

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام