Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، هیأت رئیسه این جلسه متشکل از آقایان حجت الاسلام محمدی عراقی، تقی پور، سید مهدی هاشمی و مجید حیدری بودند.

از جمله محور های سخنرانی های این نشست عبارت بود از: مقاومت محور وحدت و نقش تشکل های مردم نهاد در حمایت در آزاد سازی قدس، تبیین گفتمان وحدت با هدف آزاد سازی مسجد الاقصی، نشست جهانی تشکل های مردم نهاد در حمایت از مسجد الاقصی و تاسیس جمعیت های تقریب نهاد در کشور های محور مقاومت، بهره جستن از ظرفیت نخبگانی اقشار اجتماعی و ایجاد جبهه متحد جهانی در مقابله با معامله بزرگ قرن، تبیین گفتمان وحدت سال 1398(کمیته فرهنگی و اجتماعی و رسانه)، ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی در فضای مجازی برای مقابله با قدرت نرم و صهیونیسم بین الملل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدناظمی اردکانی معاون امور اجتماعی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  در این نشست اظهار داشت: حاصل کنفرانس وحدت اسلامی،اتحاد و همدلی بین مسلمانان است، در این کنفرانس باید مکانیزمی توسط تشکل های مردم نهاد ترتیب اثر دهیم و در راستای وحدت هرچه بیشتر مذاهب اسلامی آن را ترویج دهیم.

یک عالم شیعی از یمن در این نشست با اشاره به اینکه، یمن امروز دچار بحرانی بزرگ و اساسی است، گفت:باید بتوانیم با آشنا کردن جوانانمان با قرآن کریم دشمنان را از هدفشان دور کنیم، امروز مستکبران سعی میکنند جوانان مسلمان را به اسم آزادی با کشورهایشان دشمن کنند که باید تدابیری برای این موضوع در نظر گرفته شود.

رضا تقی پورعضو شورای عالی فضای مجازی هم در این نشست گفت: آنچه که امروز به واسطه جنگ نرم، در فضای مجازی در عراق اتفاق می افتد، مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود؛ چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی سرمایه گذاریهای بسیاری در این مسیر کرده اند.

وی افزود: اتفاقاتی که امروز در لبنان و یمن رخ می دهد،  باید به نحوی سازمان دهی شود که کشورهای اسلامی بتوانند مقتدرانه از چنین جنگ نرمی نجات پیدا کنند.

حسین العریض از کشور لبنان هم گفت: در لبنان علمای شیعه و اهل سنت هیچ اختلافی باهم ندارند و علیرغم تمام مشکلاتی که دشمنان ترتیب داده اند، ما در راستای تقریب کنارهم به صورت متحد در این مسیر پرفراز و نشیب گام های موفقیت آمیزی برداشته ایم.

ملاقادر قادری از علمای اهل سنت در ادامه این نشست گفت: در طول ۸سال جنگ تحمیلی دشمنان به همه حمله می کردند و تفاوتی بین مذاهب قائل نبودند؛ دشمن در فکر انحرافات جوانان ماست و همواره جوانان ما را مورد هدف قرار داده است که باید در مقابل آن ایستاد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت:نشست هایی همانند کنفرانس وحدت اسلامی حقیقتا تأثیر به سزایی در اتحاد بین مسلمانان داشته است.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس

علی یکی از کاربران توئیتر این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: پُررو‌تر از هما فقط خودشه با پول طرف اومده مسافرت خارج شروع می‌کنه شعار دادن مسافرت هم برای همه زهر‌مار می‌کنه 

شما هم از این هما تو فامیل دارید؟!

منبع: برترین‌ها

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند