Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دعوت سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برخی از ستاره‌های ورزش ایران و بازیکنان پرسپولیس و استقلال در قالب تیم قهرمانان و ستاره‌های ورزش به منظور مبارزه با مواد مخدر به میدان رفتند. هدایت تیم ستاره ها را علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران برعهده داشت.

 علی دایی آقای گل جهان و وحید شمسایی ستاره فوتسال جهان از جمله بازیکنان این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و محمد انصاری از پرسپولیس و روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند از استقلال هم در این تیم به میدان رفتند.

این بازی نمادین در نهایت با برتری چهار بر سه شاگردان پروین به پایان رسید. دانشگر، اسماعیلی، شمسایی و جماعتی گلهای بازی را  بثمر رساند.

محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس و محمد نوازی هم در این بازی حضور داشتند. حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان هم روی نیمکت تیم ستاره های ورزش نشسته بود.

منبع: باشگاه پرسسپولیس

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند