Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نخستین جشنواره ملی قصه‌های خوب با محوریت بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودکان و نوجوانان جایزه استاد مهدی آذر یزدی با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره قصه‌های خوب با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان یزد در خانه فرهنگ صدوقی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از پوستر نخستین جشنواره قصه‌های خوب رونمایی و روند دریافت آثار جشنواره به صورت رسمی با این مراسم آغاز شد.

نخستین جشنوراه ملی قصه‌های خوب مربوط به بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودکان و نوجوانان جایزه ویژه پیر نیک‌اندیش ادبیات کودک و نوجوان، استاد مهدی آذر یزدی است.

این جشنواره شامل چهار بخش است که بخش اول آن مربوط به کتاب‌های چاپ شده 5 سال اخیر به همراه جایزه ویژه بخش نویسنده جوان و بخش دوم آن مربوط به داستان کوتاه در دو بخش بخش کودک با حداکثر 500 کلمه و بخش نوجوان حداکثر یک هزار و 500 کلمه است.

انتخاب بهترین تصویرگر 10 کتاب به مرحله نهایی رسیده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع بازنویسی و بازآفرینی متون کهن برای نویسندگان جوان دو بخش دیگر این جشنواره را شامل می‌شوند.

‌ برنامه‌های پایتخت کتاب تقویت‌کننده میراث مکتوب ‌یزد است ‌یزد| فریب رشد کمی تولید کتاب را نخوریم؛ عرصه کتاب نیازمند حمایت بیشتر است‌‌پایتخت کتاب عنوانی صرفا یکساله برای یزد نیست‌

بخش ویژه برای کودکان و نوجوانان هشت تا 17 سال برای بازنویسی یک اثر داستانی حداکثر 1500 کلمه‌ای و بخش ویژه برای جوانان 18 تا 35 ساله و بازنویسی یک اثر داستانی دو هزار کلمه‌ای است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی یزد، بلوار دانشجو، اداره کل ارشاد استان ارسال کنند.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلد از مجموعه «سمفونی رنگ، هارمونی خط» پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی رونمایی می‌شود.

این‌کتاب شامل آثار، مقالات پژوهشی، یادداشت‌هایی از هنرمندان و پژوهشگران هنر ایران و گزیده آثاری از هنرمندان دارای نوآوری و خلاقیت فردی در رشته‌ها و رویکردهای مختلف تجسمی است که گروه هنر معاصر با مدیریت اعظم السادات محمد باغبان با همکاری انتشارات مهر نوروز آن را رونمایی می‌کند.

حمید شانس، سهراب هادی، نظام‌الدین امامی‌فر، بهنام زنگی، بابک بهاری و منوچهر موغاری از اساتید سخنران این مراسم هستند.

«سمفونی رنگ هارمونی خط ۲»، دومین کتاب گروه هنر معاصر است که با هدف شناساندن قابلیت‌های هنرمندان جوان در انواع گرایش‌ها و رویکردها از سنتی تا مدرن،عرضه شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در برج آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 6087355 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴