Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به رسالت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی باید هنر را توسط جوانان به‌کار بگیریم و مسیر روشن و نورانی است. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» که در سالن جلسات مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: بازیگران نوجوان همراه بانشاط در این فیلم نقش بازی کردند و کار بسیار خوب و ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درباره محتوای فیلم شنیده بودم و به شما بابت این اثر تبریک می‌گویم واز عوامل فیلم تقدیر می‌کنم.

امام‌ جمعه قم با اشاره به رسالت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد:در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی باید هنر را توسط جوانان به‌کار بگیریم و مسیر روشن و نورانی است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: با این فیلم نگاه چندملیتی پیدا کردید و در کارهای بعد تنوع ملیتی را افزایش دهید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: گام دوم انقلاب را محکم و استوار برمی‌داریمسمنان| مدارس استعداد درخشان در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام هستندبیانیه گام دوم بیانگر ماهیت حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی است

آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌ جمعه قم نیز در این جلسه بیان کرد: اسلام ناب محمدی به مذهب امام صادق(ع) منتهی می‌شود.

وی افزود:در چنین روزی از شما عزیزان تقدیر می‌شود و این موضوع را تبرک گرفته و باید راهی برای گام‌های بعدی باشد و سبب خشنودی امام زمان(عج) باشید.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی خاطرنشان کرد:هر کار و اقدامی انجام می‌شود باید برای رضایت امام زمان باشد.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر لزوم تولید علم و ادبیات‌سازی برای رشته‌های جدید با گفتمان منطق بر اسلام و انقلاب تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی رئیس دانشکده دین و رسانه با مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه دو ماموریت را دنبال می‌کند، اظهار داشت: ماموریت نخست تربیت نیرو و کادرسازی برای داخل و خارج از سازمان است. ماموریت دوم تولید علم و ادبیات‌سازی برای رشته‌های جدید با گفتمان منطق اسلام و انقلاب است که می‌تواند برکات بسیاری داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه هر دو جهت را دنبال کند، عنوان کرد: تولید علم باید مبتنی بر مبانی فلسفی، فقهی و اخلاقی اسلام و متناسب با دنیا و شرایط جدید باشد.

اعرافی با بیان اینکه رفتن دانشکده دین و رسانه به سمت رشته‌های مقطع دکتری می‌تواند پیوست تولید علمی را تقویت کند، تصریح کرد: در نظریه‌هایی که مبتنی بر اندیشه اسلامی و جوابگوی مسائل دنیا باشد، دچار خلاء هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشکده دین و رسانه می‌تواند زمینه‌ساز و پیشران توجه مراجع عظام و علما به موضوع رسانه باشید، افزود: دانشکده می‌تواند با تدابیر مناسب بر حرکت علمی تاثیرگذار باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه تربیت معنوی، اخلاقی و انقلابی یک امر مهم است، گفت: توجه به این موضوع موجب می‌شود که فارغ‌التحصیلان دانشکده دین و رسانه اثرگذارتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق مهم برای کاظم صدیقی پس از ماجرای اخیر + عکس
  • سخنرانی کاظم صدیقی بعد از جنجال زمین خواری در حوزه علمیه ازگل
  • کاظم صدیقی سخنران یک مراسم مذهبی مهم شد
  • کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه