Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر منتشر شده از وضعیت بهداشت یکی از شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای Popeyes، نشان می‌دهد که در دعوای رخ داده میان یکی از مشتریان و کارمندان رستوران، حق با مشتری بوده است. در روز جمعه یکی از مشتریان با دیدن صحنه‌ای ناخوش‌آیند در آشپرخانه رستوران فایرفکس به وضع بهداشت این رستوران اعتراض شدیدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر مشخص است که بخش عمده‌ای از ساندویچ‌های مرغ این رستوران در یک سینی برروی یک سطل زباله بزرگ رها شده و کارمندان رستوران همان ساندویچ‌های مرغ روی سطل زباله را تکمیل کرده و به مشتریان می‌دادند.

رئیس این رستوران اعلام کرد که در عصر روز جمعه بسته بزرگی از نان و مرغ به این رستوران رسید و کارمندان به علت نبود جا، بخشی از این مواد را بر روی سطل زباله گذاشتند. همچنین به علت شلوغی رستوران در آن زمان، کارمندان همینطوری نان و مرغ‌ها را رها کرده و شروع به درست کردن ساندویچ‌ها کردند. مدیر رستوران ادعا کرد که سطل داخل تصویر خالی از زباله بوده و آلودگی ندارد، با این وجود دلایل این اتفاق را بررسی و کارمندان خاطی را توبیخ می‌کند.

 البته عدم بهداشت تنها مورد رستوران‌های Popeyes نیست، اعتراضات مشتریان به نحوه برخورد کارمندان، بهداشت غذا و درگیری‌های به وجود آمده در این رستوران‌ها در چند ماه اخیر دردسرساز شده است، اخیرا در یکی از همین درگیری‌ها فردی 29 ساله بر اثر اصابت چاقو درگذشت. در جدیدترین ویدئوی منتشر شده درگیری یکی از کارمندان این رستوران با یک زن 55 ساله منتشر شده است، در این حادثه مشتری زن از کیفیت غذای خود راضی نبود و درخواست بازگشت پول خودش را داشت، وی پس از آن که با مخالفت کارمندان رستوران مواجه شد، درگیری لفظی پیدا کرد. در ادامه همانطور که در فیلم مشخص است، زمان که زن 55 ساله با توهین به کارمندان در حال خروج از رستوران است، توسط یکی از کارمندان رستوران مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، کارمند رستوران با اجرای یک فن کشتی جواب اعتراضات مشتری را می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دعوای میان کارمند رستوران و مشتری در ویرجینیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رستوران درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • فیلم لجبازی و دعوای اتوبوس و پژو در جاده‌های ایران
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک