Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:03:24 GMT

تیم ساوه روی نوار ناکامی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۳۶۵

تیم ساوه روی نوار ناکامی

در نیمه نخست این دیدار که با قضاوت «پیام حیدری» از همدان برگزار شد، توپ بیشتر در میانه میدان گردش داشت و دروازه‌ها تهدید جدی نشد.

دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در آغاز نیمه دوم شاگردان محسن عاشوری برتری محسوسی نسبت به حریف داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند که ثمری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 80 بازی «علی کرمی» بازیکن شماره 66 نود از یک توپ برگشتی در پشت محوطه جریمه خوشه طلایی نهایت استفاده را برد و با یک شوت دقیق و محکم پای چپ، توانست ورزشگاه شهید چمران را حیرت زده کند.

گل این بازیکن دروازه‌بان خوشه طلایی را نیز غافلگیر کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود حریف شود.

در ادامه ساوجی‌ها بر دامنه حملات خود افزودند و در حالی که تیم نود در هفت دقیقه پایانی با اخراج یکی از بازیکنان خود ده نفره شد،‌ در برابر حملات حریف با درخشش دروازه‌بان و البته تیر دروازه ایستادگی کردند تا سه امتیاز شیرین خارج از خانه به حساب شاگردان بیاتی واریز شود.

تیم نود ارومیه با کسب این پیروزی 26 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت اما خوشه طلایی که شمار زیادی از بازیکنانش مصدوم هستند، برای پنجمین بازی پیاپی ناکام ماند و همچنان با 20 امتیاز در رده هفتم قرار دارد

خوشه طلایی در روز دوم آذر باید با مس رفسنجان در خانه حریف دیدار کند.

برچسب‌ها فوتبال ساوه لیگ آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه لیگ آزادگان فوتبال ساوه لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی

به گزارش ورزش سه، کریمی که اولین گل ایران را در این دوره از مسابقات رساند یکی از بازیکنان مورد اعتماد وحید شمسایی است که هر وقت به کار گرفته می‌شود مفید، موثر و خلاق است.

این بازیکن 27 ساله که یک چپ پای کلاسیک است در این دیدار بارها دروازه حریف را مورد هدف قرار داد و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند با زیرکی پنالتی گرفت تا ایران به گل ششم برسد.

او گل پنجم ایران را روی فرار چشم‌نواز سالار آقاپور به سبک وحید شمسایی به ثمر رساند. کریمی در حالیکه مدافع حریف او را پشت قوس تحت فشار قرار داده بود، پشت به دروازه پاس زمینی سالار را گرفت، چرخید و با ضربه‌ای نرم اسمش را پای گل پنجم ایران ثبت کرد. گلی که یادآور روزهای اوج سرمربی خوش‌پوش تیم ملی بود.

کریمی که مچ بندی به رنگ پرچم ایران به می‌بندد بعد از گلزنی مقابل دوربین عکاسان شادی کرد.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو