Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اخلاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه هم‌زمان با ورود سامانه بارشی در استان سمنان شاهد بارش برف در نواحی کوهستانی و روستاهای مهدی‌شهر هستیم، ابراز داشت: در روستاهای هیکو و شلی این شهرستان ۱۵ سانتی متر برف باریده است لذا راهداری به سرعت وارد عمل شد و اقدام به بازگشایی مسیر کردند.

وی ضمن بیان اینکه هیچ یک از محورهای مهدی‌شهر مسدود نیست، افزود: با توجه به برودت هوا احتمال یخ‌زدگی مسیر به سمت مازندران وجود دارد لذا به مسافران توصیه می‌شود در صورت الزام به سفر حتما زنجیر چرخ، لباس، غذا و سوخت کافی را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان آمادگی لازم در مواجه با سرما و برف را دارد، ابراز داشت: با توجه به‌احتمال یخ‌زدگی محور مساجد  آماده و مجهز برای اسکان اضطراری مسافران درراه مانده خواهند بود.

اخلاقی ضمن بیان اینکه طبق آخرین تماس با بخشداری به دلیل بارش برف مردم منطقه با مشکل خاص مواجه نبودند، تصریح کرد: برق منطقه تا یک ساعت پیش قطع بود که مشکل آن‌ها برطرف شده است و علیرغم همه این موارد هلال احمر نیز آماده خدمت‌رسانی، اسکان و امدادرسانی به هموطنان خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه مدارس فردا دایر هستند، افزود: هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان می‌بایست مطرح شود اما هم‌اکنون راه‌ها باز و مدارس نیز فردا دایر هستند.

کد خبر 4773020

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سمنان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز پنجشنبه تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی را خواهیم داشت.  

بر این اساس فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و فقط در برخی مناطق مرکزی رگبار باران مورد انتظار است.  در روز‌های ابتدایی هفته آینده افزایش ابر پدیده غالب جوی در استان می‌باشد.  

شایان ذکر است طی همین مدت در برخی مناطق مرکزی، جنوب غربی و شمالی ضمن افزایش ابر رگبار باران دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • بارش سنگین باران و جایر شدن سیلاب| سد خیرآباد نیکشهر سرریز کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها