Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به حضور نیروهای سپاه در روستاها و شهرهای زلزله زده آذربایجان شرقی گفت: سپاه تا آخرین لحظه بازسازی روستاها در کنار زلزله زدگان می‌ماند.

سرلشکر حسین سلامی قبل از ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای زلزله زده آذربایجان شرقی در میانه گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله نیروهای سپاه عاشورا برای امداد رسانی در میانه و سراب حاضر شدند و سپاه به عنوان خادم مردم تا پایان بازسازی ها در منطقه باقی خواهد ماند و منطقه را بهتر از گذشته تحویل مردم خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا از روز اول برای آوار برداری حاضر شده است، ادامه داد: ما آخرین نفراتی خواهیم بود که اینجا را ترک خواهیم کرد، در دو هفته آینده آواربرداری را کامل تمام می کنیم.

سلامی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم روستاهای زلزله زده با نیروهای خدماتی و آواربرداری گفت: ما عیدمان را کنار شما هستیم و باید همگی برای نوسازی خانه ها و تعمیر واحدهای مسکونی باهم تلاش کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بعداز اتمام آواربرداری برنامه های دیگر در این مناطق شروع می شود، گفت: طی هفته گذشته ۱۰۵ واحد مسکونی تخریبی آوار برداری شده که نیمی از این واحدها را قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سپاه همواره خدمت به مردم را در اولویت خود قرار داده است، گفت: سپاه مدافع اصلی و همیشگی مردم در سختی ها و مشکلات است. در روستاهای زلزله ‌زده میانه ۲۰ دستگاه مهندسی سنگین سپاه در حال فعالیت است.

سلامی با بیان اینکه این اتفاق یک آزمایش الهی است و همه از یک تن واحد هستیم، ادامه داد: اگر سیاست‌ های مجریان مشخص شود بضاعت خود را پای کار می آوریم./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی

امیدفر گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی از امروز تا عصر سه شنبه گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گرد و خاک در استان آذربایجان شرقی می‌شود.

وی اظهار کرد: در نیمه شمالی و شرقی استان بارش رگبار باران، پدیده آذرخش و در نواحی مستعد و مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف پدیده مه و غبار محلی دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه احتمال دارد شرایط فصلی و محلی بارش‌ها را تشدید کند گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انجام فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

امیدفر با بیان اینکه مردم برای پیشگیری از برخورد آذرخش در روز‌های بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان در فضای باز خودداری کنند ادامه داد: در این بازه زمانی تغییرات قابل ملاحظه دمایی پیش بینی نمی‌شود و از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی نسبتا پایدار در استان حاکم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی