Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:44:59 GMT

واکنش ناجا به حواشی گرانی بنزین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۵۲۹

واکنش ناجا به حواشی گرانی بنزین

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد نوریان اظهار داشت: با رصد مستمر کلیه استان‌های کشور بحمدالله تا کنون هیچگونه مشکل امنیتی در این رابطه وجود نداشته است.

سردار نوریان با اشاره به دستورات فرمانده ناجا در این خصوص عنوان داشت: در ساعات پایانی شب گذشته جلسه قرارگاه امام علی (ع) به ریاست سردار اشتری فرمانده ناجا و با حضور معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و نیز فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار که طی آن دستورات هوشیاری توسط وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناجا عنوان داشت: تا این لحظه با رصد فضای عمومی کشور با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری ماموران انتظامی جلوی هرگونه سوء استفاده معاندین گرفته شده است و کشور در آرامش کامل است.

وی در خاتمه با تقدیر و تشکر از همکاران انتظامی در سراسر کشور گفت: بعضا افراد معاند و شبکه‌های زاویه دار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شایعه پراکنی و پخش تصاویر جعلی قصد برهم زدن جو عمومی کشور را داشته که از عموم هم وطنان تقاضا دارم همچون گذشته با صبر و شکیبایی و بدون توجه به این شایعات اخبار صحیح را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • واکنش سردار حق‌طلب به تهدید اسرائیل: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد