Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر جمعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «عباس تابش» در پایان جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران افزود: هیچ گونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برای ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی، سرویس مدارس و موارد لازم سهمیه بنزین تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار، این سازمان همه ظرفیت‌های نظارتی خود را در روند کنترلی قیمت‌ها به‌کار خواهد بست.

تابش خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، بازرسی اصناف و همچنین بسیج اصناف کمک حال ما در اجرای این طرح خواهند بود و با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی روند رسیدگی به پرونده های متشکله تسریع می شود.

وی اظهارداشت: مردم می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ یا سامانه شکایتی برخط سازمان حمایت، تخلفات موجود را منعکس کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: انتظار می‌رود واحدهای تولیدی نظارت دقیقی روی شبکه توزیع خود داشته باشند تا تخلفی رخ ندهد.


تغییر نکردن قیمت در ناوگان بین شهری

همچنین عضو هیات عامل سازمان راهداری کشور نیز در جمع خبرنگاران گفت: افزایش قیمت فقط در بنزین بوده و در قیمت گازوئیل تغییر نرخی وجود ندارد.

«مداح» ‌افزود:  کرایه های خودروهای گازوئیلی به صورت تن-کیلومتر محاسبه می شود و با توجه به تغییر نکردن قیمت در این بخش، هیچ گونه افزایش قیمت در ناوگان بین شهری، اعم از اتوبوس و باری نخواهید داشت.

وی ادامه داد: در بخش سواری نیز سهمیه لازم در کمیسیون مربوطه لحاظ شده و اعمال می شود، هرچند در حال حاضر تغییری در قیمت کرایه‌های بین شهری بخش مسافری سواری‌ها نخواهیم داشت.

جلسه ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور «رضا رحمانی» ‌ وزیر صنعت و دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نخستین ساعت امروز - جمعه - با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

برچسب‌ها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح لاستیک‌سازی خرم‌آباد، اظهار داشت: اختصاص منابع مالی برای عملیاتی‌شدن این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به لرستان تصویب شده است.

لاستیک‌سازی همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

وی عنوان کرد: اختصاص اعتبار و تسهیلات برای این طرح اقتصادی در بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر این طرح اقتصادی در شرف عقد قرارداد با بانک صنعت و معدن است، افزود: می‌طلبد که بانک زودتر اقدام به عقد قرارداد دراین‌رابطه کند.

جعفری، گفت: این طرح اقتصادی مقداری گیر تضامین داشت که فکر می‌کنم طی ماه جاری قرارداد پرداخت تسهیلات به این طرح اقتصادی منعقد شود.

وعده افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز در تابستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه دیگر سفر رئیس‌جمهور به لرستان یعنی احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر، افزود: الان این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: خردادماه این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری همچنین با اشاره به طرح تولید کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز، گفت: این طرح نیز در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح نیز تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تشریح آخرین وضعیت طرح شمش منیزیم الیگودرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به طرح شمش منیزیم الیگودرز با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح به دلیل یک سری مسائل و مشکلات هنوز آغاز نشده است.

جعفری، بیان داشت: دو بار برای این طرح مزایده برگزار شد که هیچ بخش خصوصی دراین‌رابطه مشارکت نکرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طرح را عوض کردند، الان در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه معدن و زمین نیز در داخل شهرک‌های صنعتی به این طرح واگذار کرده‌ایم، افزود: آغاز عملیات اجرایی این طرح نیز بهار سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6087112

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه