Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدفخارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: در این نشست که ۲۰۰ مدیر مرکز رشد سراسر کشور حضور دارند، معرفی ناحیه نوآوری شریف و تعامل مراکز علم و فناور در دانشگاه‌ها، ارائه نظام‌نامه‌های جذب و پذیرش و ارائه خدمات به واحدهای فناوری در مراکز رشد، انتقال تجارب مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف در ۱۶ سال گذشته، انتقال تجربه در بررسی و هدایت ایده محوری در مراکز رشد ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هدف مراکز رشد گسترش فرهنگ کسب و کار در کشور و کمک به واحدهای نوپا برای کسب آموزش‌ها و مهارت‌های لازم جهت ورود به عرصه رقابت است؛ در واقع مرکز رشد ضمن در اختیار قرار دادن فضای انتقال و دفتر کار در مجاورت دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری با ارائه خدمات متنوع آموزشی، مشاوره‌ای تبلیغاتی، بازاریابی و شبکه سازی به رشد کسب و کارهای نوپا کمک می‌کنند.
فخارزاده یادآور شد: این خدمات موجب تسهیل فرآیندتجاری سازی محصولات شده و هزینه‌ها و مخاطرات شرکت‌های مستقر را کاهش می‌دهد، به طور نمونه مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف تا به حال میزبان بیش از ۳۰۰ واحد فناوری بوده و در حال حاضر بیش از ۶۰ شرکت نوپا در این مرکز و واحدهای تخصصی مستقر هستند.
وی گفت : هدف اصلی نشست‌های مدیران مراکز رشد سراسر کشور، تعامل مدیران مراکز رشد با یکدیگر، شبکه سازی و آگاهی از آخرین قوانین و سیاستگذاری‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص مراکز رشد و پارک های علم و فناوری است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه صنعتی شریف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید