Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اکبر صادقی در خصوص صدرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر گفت: امروز بازی خیلی سختی داشتیم و می دانستیم با تیمی رقابت داریم که شرایط خوبی در جدول ندارد. می دانستیم آنها دفاع می کنند و دل به ضدحملات بسته اند اما در روزی که کار ما خیلی سخت بود سه امتیاز حساس را گرفتیم. در حال حاضر به صدرجدول بودن ما چیزی نمی دهند اما امیدوارم در آخر فصل قهرمان شویم و برای این مهم زحمت می کشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بازی تمام شد اما ما بازی های سخت دیگری داریم. هفته دیگر باید به مصاف تراکتور برویم و بازی های سختی با رقبای جدی مان داریم که امیدوارم در آن بازی ها به موفقیت برسیم.

صادقی در خصوص اینکه به نظر می رسید تیم شهرخودرو امروز با استرس بازی می کرد و نظرش درباره داوری بازی چیست تصریح کرد: فکر می کنم قضاوت بازی خوب بود و با اینکه کادر داوری جوان بودند اما قضاوت خوبی انجام دادند. من برای تیم داوری در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اکبر صادقی پدیده شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی میر جلیلی، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی، در تازه ترین گفتگوی خود، در واکنش به حواله های میلیاردی خودرو فوتبالیست ها، تاکید کرد: ما بدون حواله خودرو هم قهرمان می شویم.

همچنین، گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان برترین گل در مراسم قهرمان ایران نیز انتخاب شد.

میرجلیلی پس از دریافت این عنوات گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899303

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم