Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@15:26:18 GMT

لزوم‌ توجه به محتوا در فضاهایی همچون باغ ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۷۵۴

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در آیین کلنگ‌زنی باغ ایرانی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری شیراز در ایجاد پروژه‌های فاخر و درخور پذیرش با هدف توسعه و تقویت انسان محوری، این رویکرد را ارزشمند توصیف کرد و گفت: بی تردید اجرای چنین پروژه‌هایی رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس از مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز خواست در دو سال آینده اقداماتی همچون راه اندازی خط دو مترو ، رساندن خط ۳ به مراحل قابل توجه، پیگیری روند اجرای پروژه‌هایی هچون محور زندیه و محور عرفان را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

رحیمی تاکید کرد: ایجاد چنین پروژه‌های فاخر و ارزشمندی به داشته‌های شیراز می‌افزاید.

وی خاطر نشان کرد: در پروژه‌هایی که‌با فضای سبز و طبیعت ارتباط دارد باید به سمت کمترین استفاده از مصالح ساختمانی و منظرهای خشک و بی روح حرکت کنیم.

رحیمی ادامه داد: ورود به فضاهای سبزی  که نماهای سنگی و ساختمانی دارد اغتشاش ذهنی ایجاد می کند.

وی با عنوان این مطلب که وجود شادی و امید نیز در کنار فراز و نشیب‌ها نیاز است، اظهار کرد: بی تردید غم گساری از جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادی در دستیابی به توسعه و توفیق در تحولات موثر است.

رحیمی یاد اور شد: در انتخاب این محتواها باید همخوانی با فرهنگ و مبانی مذهبی با دقت مد نظر قرار گیرد.

استاندار فارس پروژه احداث باغ ایرانی را اقدامی مطلوب و اثر گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد مدیریت شهری در مسیر افزودن به چنین فضاهایی گام بردارد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر گام هایی در راستای تحقق شعار انسان محوری برداشته اند، گفت: این رویکرد اندوخته ای ارزشمند برای شهر برجای خواهد گذاشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شادی شورای شهر شهرداری مترو شورای شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،  فرماندار سپیدان در بازدید از مزارع و باغ‌های سیل زده افزود: بارندگی سیل آسای چند روز گذشته خسارت زیادی به زیر ساخت‌های بخش کشاورزی این شهرستان وارد کرده به طوری که برآورد اولیه نشان از خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی به این بخش دارد.
علیرضا سامری ادامه داد: بخش عمده این خسارت‌ها به باغ ها، زمین‌های کشاورزی، زیرساخت‌های شیلاتی، استخر‌های پرورش ماهی، سردهانه‌ها و کانال‌های آبرسانی است.
وی افزود: علاوه بر خسارت‌هایی که به حوزه باغ‌ها و زراعت شده باعث ایجاد خسارت به جاده بین مزارع، راه‌های ارتباطی و پل‌های بین رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز دچار مشکل شده اند.
فرماندار سپیدان گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید چند روز گذشته و گزارشاتی مبنی بر وارد آمدن برخی خسارات بخصوص در حوزه کشاورزی، راه‌ها و معابر شهری، روستایی و آبگرفتگی اماکن مسکونی کارشناسان خسارت وارده را بازدید کرده و پس از جمع بندی به ستاد بحران استان اعلام خواهیم کرد.
سامری افزود: با توجه به فصل داشت و نیاز به سمپاشی و عملیات هرس باغ‌ها و بروز صدمات قابل توجه به راه‌های بین مزارع کشاورزی مقرر شد راه اندازی و تعمیر آن‌ها به فوریت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان انجام شود.
به گفته او گفت: تعداد بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان سپیدان ۱۲ هزار نفر است که این تعداد بهره بردار در زمینه باغداری، زراعت، زنبورداری و دامداری فعالیت می‌کنند.
در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان فارس، بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان سپیدان ثبت شد.
شهرستان سپیدان در ۷۵ کیلومتری شمال غرب شیراز مرکز استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم رفع انحصار در اقتصاد
  • لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس