Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: سهمیه‌بندی بنزین باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی می‌شود و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه نیز بابت گران شدن سوخت یارانه دریافت می‌کنند. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، به موضوع سهمیه‌بندی بنزین اشاره و اظهار داشت: این طرح در راستای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن اینکه سهمیه‌بندی بنزین را باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی عنوان کرد آن را به نفع اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و تصریح کرد: اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه نیز بابت گران شدن سوخت یارانه دریافت می‌کنند.

کلاهبرداری با "سهمیه بندی بنزین"فتوتیتر/سخنگوی قوه قضاییه: در خبر سهمیه بندی بنزین از رسانه ها رفع اتهام شد اما از مقامات دولتی رفع اتهام نشدوزیر نفت: هنوز تصمیمی درخصوص سهمیه بندی بنزین گرفته نشده است

نماینده عالی دولت در استان جلوگیری از قاچاق سوخت را یکی دیگر از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: منابع حاصل از سهمیه بندی بنزین به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه برخواهد گشت.

وی افزود: با تعریفی که صورت گرفته و در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه به تصویب رسیده، قرار بر این است که 100 درصد منابع حاصل از اصلاح قیمت‌ها و سهمیه بندی به صورت حمایت معیشتی بین خانوار‌های مورد نظر توزیع شود.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه نیز موظف شده است همه مبالغی که به حساب واریز می‌شود بین خانوار‌های گروه هدف که از یک نفر تا پنج نفر هستند(به صورت ماهانه در قالب مبالغی بین 55 تا 205 هزار تومان) پرداخت کند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این موضوع که هر لیتر بنزین برای دولت بیش از 5 هزار تومان هزینه دارد، اضافه کرد: هر چه در مصرف بنزین صرفه‌جویی شود منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی سپس در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی موضوع سهمیه‌بندی بنزین گفت: در این مورد باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود البته برای تبیین و تشریح این موضوع 4 کمیته صدا و سیما، وزارت کشور، برنامه و بودجه و وزارت نفت در سطح ملی نیز شکل گرفته که در استان‌ها نیز به‌بصورت متناظر انجام می‌شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه به تصمیمات لازم در مورد سرویس مدارس در بحث سهمیه‌بندی بنزین پرداخت و گفت: تمهیدات لازم نیز براساس دستورالعمل وزارت کشور در این رابطه اندیشیده شده است.  

وی در ادامه با تاکید بر شفاف‌سازی بحث سهمیه‌بندی بنزین توسط دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: مسئولان مربوطه در فرصت‌های مختلف نسبت به این مهم اقدام کنند تا از تفسیر و تحلیل‌های غیرواقعی و منفی در این ارتباط جلوگیری شود.  

انتهای پیام/863/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از بخش‌های مختلف یاد و خاطره شهدای والامقام استان را گرامی داشت و افزود: مازندران رتبه خوبی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است و در المپیادها و رشته‌های ورزشی جزو استان‌های برتر است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهمیم عامل و منشأ توسعه در استان به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است و در سنگر جدید نیز در این راه تلاش خواهم کرد.

وی از حمایت‌های مردم مازندران تقدیر کرد و با تبریک به استاندار جدید افزود: با تلاش‌های آقای نوری در دوران وزارت آموزش و پرورش، مازندران به عنوان مرکز و پایلوت آموزشی در کشور انتخاب شد.

حسینی پور، انتخاب یوسف نوری را برای مازندران درست و به جا برشمرد و گفت: همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید برای تعالی استان مازندران تلاش کنند.

کد خبر 6086362

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران