Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع و تخلف است. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت  امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار، شرایط بازار را بعد از تصویب قیمت جدید بنزین تشریح  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رحمانی گفت: تمهیدات لازم انجام شده است. ذخایر کالا در بهترین حالت قرار دارد حتی در برخی کالاهای صنعتی برای 2 سال هم ذخیره سازی شده است . کالاهای اساسی نیز تا شش ماه ذخیره سازی کرده ایم. 

وزیر صمت افزود: تولید کالاهای صنعتی در 6 ماهه اول امسال بیش از سال قبل است و در صنایع غذایی نیز 15 درصد افزایش تولید داریم. در حوزه معدن و فولاد 6 و نیم در صد افزایش تولید داشته ایم.

همتی: تاثیر افزایش امروز قیمت بنزین در تورم 4 درصد در سال استسهمیه 7 لیتر بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی در 100 کیلومتر پیمایش/سقف سهمیه 300 لیتر

 

 رحمانی گفت: در حوزه های مختلف تمیهدات لازم انجام شده است. اصناف نیز در حوز تنطیم بازار مشکلی ندارند.

وزیر صمت تاکید کرد: افزایش قیمت بنزین نمی تواند روی قیمت تمام شده کالاها تاثیر محسوسی بگذارد زیرا حمل و نقل کالاها با گازوئیل انجام می شود.

او تاکید کرد: بازرسان اصناف، بسیج و دستگاه ها با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهند کرد.

وزیر صمت افزود: دستگاه های دولتی و ستاد تنظیم بازار حق افزایش قیمت ندارند و مجوزها باطل خواهد شد بنابراین تاکید می شود، هرگونه افزایش قیمت کالاها تخلف است و بازرسین اصناف و تعزیرات حکومتی بازرسی ها را تشدید می کنند.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,78,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن ستاد تنظیم بازار قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن ستاد تنظیم بازار قیمت بنزین وزارت صنعت و معدن ستاد تنظیم بازار قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) بازار طلای تهران با ۳۰۳ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه یک گرمی نیز امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که یک گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات