Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@08:14:43 GMT

قیمت گوشت گوسفند باید حداکثر ۸۰ هزار تومان باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۸۷۰

به گزارش اکوفارس، سعید سلطانی سروستانی در گفتگو با مهر با اشاره به ادامه روند نزولی قیمت دام زنده گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوساله زنده به ٢٥ هزارتومان و گوسفند زنده به ٣٦ هزارتومان رسیده است.

وی ادامه داد: در ابتدای سال قیمت هرکیلوگرم گوساله زنده حدود ٤١ هزارتومان بوده که بیش از ٤٠ درصد کاهش داشته و قیمت گوسفند زنده ٤٨ هزارتومان بوده که حدود ٣٠ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه دام قابل احتکار و انبار کردن نیست، گفت:پروار بندی یک ظرفیتی دارد و اگر دامدار بیش از این ظرفیت بخواهد دام را نگه دارد گرفتار هزینه های زیادی می شود.

سلطانی ادامه داد:حداکثر ظرفیت پروار بندی برای گوسفند معمولا بین ٤٥ تا ٥٠ کیلوگرم و برای گوساله بین ٥٠٠ تا ٦٠٠ کیلوگرم است.

وی با اشاره به اینکه شرایط فعلی بازار آرامش قبل از طوفان است، گفت: در شرایط فعلی هیچکس پاسخگو نیست و کسی به تولیدکننده و زیان او فکر نمی کند اما بعدا که تولید آسیب دید و کاهش یافت تمام امکانات برای واردات بسیج می شود.

سلطانی با تاکید بر اینکه الان نباید فرصت را از دست داد، افزود:عرضه متناسب با تقاضا نیست و خیلی بیشتر شده بنابراین باید برای آن فکری شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه شرایط بازار گوشت را برخی دلالان تعیین می کنند و نصف کاهش قیمتی که در دام رخ داده در گوشت اتفاق نیفتاده است الان قیمت گوشت گوسفند باید حداکثر کیلویی ٨٠ هزارتومان و گوشت گوساله هم ٦٠ هزارتومان باشد اما قیمت ها بسیار بیشتر است.

سلطانی افزود: متاسفانه یک مجموعه با متولی نداریم که صفر تا صد بازار گوشت را عهده دار باشد تا از این شرایط جلوگیری شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • سالانه ۶۰۰ هزارتن گوشت قرمز از دام سنگین تامین می شود
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها