Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه پرسپولیس نسبت به باخت ایران برابر عراق واکنش نشان داد.

طرفداری- بعد از سیر واکنش ها نسبت به باخت تیم ملی ایران برابر عراق، حالا اسطوره پرسپولیس دیدگاهش را نسبت به تیم ملی بیان می کند.

به گزارش فارس، علی پروین در خصوص اینکه ورزش چقدر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر است،‌ گفت:

خود ما در زمینه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی فعال هستیم و حتی یک بازی برای کارتن‌خواب‌ها با پیشکسوتان پرسپولیس انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیشنهاد دادم که یک هیأت مدیره برای برگزاری چنین بازی‌هایی تشکیل شود و این اتفاق رخ داد. آقایان رنگرز، سلیمی و ... جزو این هیأت مدیره هستند و امیدوارم این کار ادامه‌دار باشد و مقطعی نباشد.

وی ادامه داد:

امیدوارم که این کارها مقطعی نباشد و ورزشکاران همواره به دنبال کارهای خیر بوده‌اند. جوانان باید به سمت ورزش بیایند و امیدوارم این بازی‌ها ادامه داشته باشد تا ان‌شاءالله تعداد معتادها کمتر شود. اگر دو معتاد هم کمتر شود، کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم که امکانات ورزشی بیشتر باشد تا جوانان به جای رفتن به سمت اعتیاد به سمت ورزش کشیده شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشورمان تصریح کرد:‌

زمانی که خود من بازی می‌کردم در همین منطقه شوش 20 زمین فوتبال وجود داشت اما الان همین یک زمین است. این مسائل باعث می‌شود تا جوانان به سمت مسائل دیگر بروند اما اگر ورزش باشد کسی سراغ این مسائل نخواهد رفت. جوانان باید به سمت ورزش بروند و درگیر مسائل دیگر نشوند.

پروین در خصوص شکست شب گذشته تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت:‌

به نظر من تیم ملی خسته بازی کرد. بچه‌های تیم ملی سرحال نبودند اما نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست و باید از سرمربی تیم ملی این مسأله را بپرسید. هیچ موقع ما مقابل عراق اینقدر ذلیل بازی نکردیم.

وی در خصوص اینکه درباره ارنج تیم ملی چه نظری دارد،‌ تصریح کرد:

اگر قرار است انتقادی شود باید انتقاد درستی باشد. ما نمی‌گوییم مربی تیم ملی بد است بلکه می‌گوییم که تیم خسته است، اما اینکه دلیل آن چیست باید مشخص شود. آن انگیزه و شادابی که باید در تیم ملی وجود داشت را بین بازیکنان ندیدیم و دنبال توپ نمی‌دویدند. سردار آزمون در جلوی زمین تک و تنها بود و تنهایی که نمی‌توان گل زد.

پروین در خصوص انتقادهایی که از مسعود شجاعی شده تصریح کرد:

وقتی مربی می‌بیند که اعصاب شجاعی خراب است و یک کارت زرد هم دارد به نظر من باید او را تعویض می‌کرد. او این کار را نکرد تا شجاعی اخراج شد و این ایراد مربی است. وقتی مربی می‌بیند که یک بازیکن عصبانی است و یک اخطار دارد باید او را تعویض کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا می‌توان به آینده تیم ملی امیدوار بود، گفت:‌

من فکر می‌کنم از این مرحله صعود می‌کنیم و سایر رقبا را شکست می‌دهیم.

وی در مورد تمرینات کم تیم ملی خاطرنشان کرد:

به حرف من رسیدید که می‌گویم تیم ملی خسته بوده است. ایراد این بود که در 18 قدم حریف دو بازیکن بیشتر نداشتیم اما باید امیدوار باشیم که ان‌شاءالله همه چیز درست شود. ان‌شاءالله بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم درست شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین