Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری کره شمالی نوشت: بایدن "سگ هاری" است که باید آن قدر با چوب او را زد، تا بمیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) "جو بایدن" معاون رییس جمهوری سابق آمریکا و یکی از نامزدهای اصلی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020  آمریکا را به یک "سگ هار" تشبیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، این خبرگزاری در مطلبی که روز جمعه (امروز) روی خروجی خبر خود قرار داده، نوشت: بایدن سگ هاری است که باید او را آنقدر با چوب کتک زد که بمیرد."

خبرگزاری رسمی کره شمالی که منعکس کننده دیدگاه‌ رسمی حکومت این کشور است درباره بایدن نوشته است:" سگ‌های هاری مانند بایدن در صورت رها بودن می‌توانند به بسیاری از افراد صدمه بزنند بنابراین بهتر است پیش از آنکه دیر شود آنها را با چوب چنان کتک زد تا بمیرند."  

این خبرگزاری با اشاره به اینکه بایدن به رهبر کره شمالی اهانت کرده است، او را تهدید به مجازات کرده و نوشته است:" هرکسی که جرات اهانت به رهبر بزرگ کره شمالی را به خود راه دهد هر کسی باشد و هرکجا باشد باید بداند که هرگز نمی‌تواند از مجازات سهمگین در امان باشد."  

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین بایدن را دارای نشانه‌هایی از مراحل پیشرفته بیماری زوال عقل دانسته است.

در ماه می سال جاری نیز خبرگزاری رسمی کره شمالی پس از اینکه بایدن در یک سخنرانی رهبر کره شمالی را دیکتاتور و مستبد توصیف کرده بود در مطلبی او را کودن و احمق خطاب کرده بود.

بایدن منتقد سیاست ترامپ در قبال کره شمالی و دیدارهای دوجانبه او با رهبر این کشور است و پیشتر گفته است ترامپ به آغوش گرفتن و نوازش دیکتاتورهای مستبد و خونریز را دوست دارد.

"اندرو بیتس" یکی از مدیران ارشد کمپین انتخاباتی بایدن در واکنش به مطلب خبرگزاری رسمی کره شمالی علیه این نامزد انتخاباتی گفته است:" این امر بیش از پیش آشکار می‌شود که دیکتاتورهای بدنام (کیم جونگ اون) و همچنین کسانی که آنها را تحسین می‌کنند (کنایه به ترامپ) و آنها را دوست ‌دارند ، جو بایدن را تهدیدی برای خود می‌دانند."

 

بیشتر بخوانید: حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری در خبرگزاری برنا امسال اصلا کمبود گندم نداریم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رییس جمهوری کره شمالی معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای