Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه،  گفت: در حاشیه سفر تیم‌پزشکی موسسه مرهم چهار کارگاه رایگان آموزشی پیشگیری و درمان طب فیزیولوژی و توانبخشی (دیسک کمر، گردن، زانو ) با حضور رحمت اله حافظی، چهره‌ شاخص پزشکی ارتوپد ایران برای پاکبانان شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت: در این کارگاه‌ها که به همت موسسه مرهم، اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری و همکاری معاونت خدمات شهر صورت پذیرفت  نکات لازم در زمینه پیشگیری و درمان دیسک کمر را برای پاکبانان مناطق ۸ گانه شهرداری کرمانشاه تدریس کرد.

عبدالمالکی گفت: این کارگاه ها، روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در تالار شهرداری در میدان غدیر برگزار شد.

 او افزود: همچنین بیش از ۳۰۰ نفر از پاکبانان و کارکنان فضای سبز شهرداری، مورد معاینه پزشکان متخصص گروه مرهم قرار گرفتند که تعدادی از آن‌ها به صورت رایگان از طرف این گروه جهت انجام عمل‌های جراحی به تهران اعزام خواهند شد.

انتهای  پیام/ز

 

کارگاه رایگان آموزشی پیشگیری و درمان طب فیزیولوژی برگزار شد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توانبخشی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم