Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@14:13:23 GMT

شرفی: فوتبال ایران به «تاج» نیاز ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۳۰۷

شرفی: فوتبال ایران به «تاج» نیاز ندارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اصغر شرفی با بیان این مطلب افزود: تیم ملی امروز و در اردن به عراق نباخت بلکه زمانی شکست خوردیم که «مارک ویلموتس» به خاطر عدم پرداخت مطالباتش قهر کرد و مسولان فدراسیون فوتبال دست روی دست گذاشته بودند.

وی افزود: در این فوتبال هر چه بکارید درو می‌کنید و پرسش من از تاج این است چه کاشته بودید که توقع پیروزی در بازی مقابل عراق را داشتید؟

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبال ایران به مدیران فوتبالی نیاز دارد نه افرادی مثل تاج که فقط به دنبال این هستند صندلی مدیریت‌شان را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی تاکید کرد: آقای تاج شما اگر برای پرداخت مطالبات ویلموتس پول نداشتید چرا با او قرارداد امضا کردید؟ باید فکر می‌کردید اگر حق و حقوق وی را پرداخت نکنید او قهر می‌کند.

وی تصریح کرد: عراق در روزهایی که سرمربی ایران قهر کرده بود به صورت منظم و فشرده تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال کرد و مزد زحماتش را گرفت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: با این شکست کار صعود ایران سخت شد و حالا باید در دور برگشت همه بازی‌ها را ببریم تا کار به اما و اگر نکشد.

کد خبر 463369 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران