Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:46:26 GMT

وزیر آموزش و پرورش فردا به قزوین سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۳۴۱

وزیر آموزش و پرورش فردا به قزوین سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی از فردا شنبه به مدت ۲ روز در قزوین برگزار می شود.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان خود در این همایش شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

شرکت در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استانها، رونمایی از تمبر یادبود همایش از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح نمایشگاه هویت شامل موضوعات مرتبط با هویت اسلامی،  برگزاری ۱۸ کارگاه،  پنل و نشست علمی، جلسه مشترک شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل استانها از دیگر برنامه های همایش هویت کودکان ایران اسلامی است.

کد خبر 4773045

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین هویت ایرانی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری و در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب، در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به ۱۰ استان ارسال کرد.

بر همین اساس به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و یزد هرکدام ۲ قفسه، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان و گلستان هرکدام ۴ قفسه، آذربایجان شرقی، ایلام، خراسان جنوبی هرکدام ۶ قفسه و آذربایجان غربی ۷ قفسه ارسال شد.

تحویل قفسه‌های کتاب کانون پرورش فکری به مدارس با حضور مسئولان استانی و نماینده استانداری در مراسمی انجام می‌شود.

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

پیش‌تر صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفته بود: مطلوب ما در آموزش و پرورش این است که هر کلاس درسی یک کتابخانه کوچک داشته باشد تا به بالندگی تربیتی دانش‌آموزان کمک شود.

کد خبر 6080035 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان