Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:20:40 GMT

پرز رئیس اتحادیه جهانی باشگاه‌های فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۴۴۰

پرز رئیس اتحادیه جهانی باشگاه‌های فوتبال شد

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، به عنوان رئیس اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه‌ای در سازمان فیفا برگزار شد و در آن جزئیات برگزاری شکل جدید جام باشگاه‌های جهان مورد بررسی قرار گرفت. در پایان این جلسه تصمیم گیری شد که یک اتحادیه به نام اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال تاسیس گردد تا روند برگزاری شکل جدید جام باشگاه های جهان نظارت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در جلسه ای که امروز برگزار شد نماینده ۸ باشگاه از جمله رئال مادرید، میلان، بوکاجونیورز، ریورپلاته، کلاب آمه‌ریکا مکزیک، آوکلند نیوزیلند، گوانگژو اورگراند چین و مازمبه از جمهوری دموکراتیک کنگو حضور داشتند. همچنین در پایان این جلسه فلورنتینو پرز به عنوان رئیس اتحادیه جهانی باشگاههای فوتبال انتخاب شد.

فلورنتینو پرز پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس اتحادیه جهانی باشگاه‌های فوتبال در مصاحبه‌ای گفت: " بسیار هیجان زده و خوشحال هستم که باشگاه هایی از سراسر دنیا در این جا جمع شدند تا با هم اتحادیه جهانی باشگاه های فوتبال را تشکیل بدهند. این اتحادیه از این پس تمام کارهای مربوط به باشگاه‌های جهان را انجام خواهد داد. این اتحادیه همچنین نظارت ویژه‌ای برای جام جهانی باشگاه ها با فرمت جدید و در سال ۲۰۲۱ خواهد داشت. قصد داریم که به کمک فیفا سطح رقابت های باشگاهی را به شکل گسترده ای ارتقا دهیم."

رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد

وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) برای بحث درباره تقویت پدافند هوایی اوکراین و موضوع ایران در «لوکزامبورگ» گردهم می‌آیند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در حالیکه وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز خود در خصوص جنگ در سودان نیز بحث‌هایی خواهند داشت، اما بخش مهمی از تمرکز آن‌ها در خصوص اوکراین و منطقه غرب آسیا خواهد بود.

در پی شکست‌های پی در پی اوکراین در میدان نبرد، در هفته‌های اخیر، متحدان غربی کی‌یف از جمله آمریکا و کشور‌های اروپایی بر آن شده‌اند که سامانه‌های پدافند هوایی بیشتری همچون پاتریوت در اختیار کی‌یف قرار دهند.

در پی اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، کشور‌های اروپایی تحرکات ضدایرانی خود را تشدید کردند و در صورتیکه جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولی ایران در دمشق پاسخ داده بود، از پاسخ ایران به اسرائیل بعنوان بهانه‌ای برای وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود به دنبال توافق در خصوص این موضوع هستند که تا چه اندازه تحریم ایران را ادامه دهند.

این اولین بار نیست که اتحادیه اروپا در صدد تحریم ایران برآمده است و پیش از این نیز تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف از جمله مسائل حقوق بشری و اتهام بدون سند عرضه موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین علیه جمهوری اسلامی وضع کرده است.

طبق گفته دیپلمات‌های اروپایی، کشور‌های اتحادیه اروپا همچنین در صدد هستند که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران به دلیل تولید موشک وضع کنند.

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • رویترز: اتحادیه اروپا امروز درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد