Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا صفری شامگاه جمعه در همایش بزرگداشت روز دامپزشکی در سالن مهر فرخشهر استان چهارمحال و بختیاری افزود: فعالان عرصه دامپزشکی بارها خواهان انتقالی به دیگر حوزه‌ها هستند در حالی که چنین وضعیتی در کشورهای دیگر جهان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همکاران ما در حرفه دامپزشکی به علت شنیده‌ نشدن ، گریزان به حوزه‌های دیگر هستند که انتظار داریم مطالبات و دغدغه‌های ما از سوی نمایندگان مجلس شنیده شود تا شاهد بهبود چنین وضعیتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه حرفه دامپزشکی مبتنی بر سلامت است، اظهار داشت: نقشی که فعالان عرصه دامپزشکی در سلامت مردم ایفا می‌کنند به خوبی دیده نمی‌شود و یا اگر هم دیده شود بسیار زود فراموش می‌شود.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی با انتقاد نسبت به ابلاغ نشدن تعرفه‌های جدید به این سازمان از پایان سال ۹۶ تاکنون، افزود: انتظار داریم هرچه سریع‌تر تعرفه‌های جدید به دامپزشکان ابلاغ شود چرا که با تعرفه‌های کنونی تداوم فعالیت این افراد امکانپذیر نیست و نمی‌توانند پاسخگوی معیشت خود باشند.

صفری همچنین به ظرفیت‌های حوزه دامپزشکی و دامپروری چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: دامپزشکی این استان آینده خوبی دارد و ما هم تکلیف داریم که به رشد و توسعه این استان و سایر استان‌ها کمک دهیم.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با داشتن بیش از دو میلیون  و ۷۰۰ هزار دام سبک و سنگین عشایری، سنتی و صنعتی به عنوان یکی از قطب‌های دامپروری کشور شناخته می‌شود.

این استان به دلیل قرار گرفتن در منطقه زاگرس مرطوب از اقلیم مناسبی برای پرورش دام برخوردار است و بخش قابل توجهی از عشایر کوچرو بختیاری ییلاق خود را در این استان می‌گذرانند

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد دام و طيور چهارمحال وبختیاری دامپزشکی محمدرضا صفری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد دام و طيور چهارمحال وبختیاری دامپزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان دامپزشکی کشور شهرکرد دام و طيور چهارمحال وبختیاری دامپزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری