Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عمرون شامگاه جمعه در کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و براساس هماهنگی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان، تیم‌ها و گروه‌های بازرسی و نظارت بر بازار، بخش خدمات و ناوگان حمل و نقل مسافربری افزایش می‌یابد.

وی افزود: در پی افزایش نرخ بنزین، نباید قیمت‌ها بدون هیچ نظر کارشناسی تغییر کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان به صورت جدی و براساس قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرون یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند گزارش تخلفات احتمالی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اینک ۶ تیم برای بازرسی و نظارت بر بازار استان آماده است که با توجه به شرایط کنونی به تیم‌ها و گروه‌های بازرسی بیشتری نیاز است.

عمرون تاکید کرد: ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برای رسیدگی به تخلفات احتمالی و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، ناوگان حمل و نقل و اصناف به خصوص نانوایی‌ها آمادگی دارند.

به گزارش ایرنا، قیمت بنزین از روز جمعه ۲۴ آبان ۱۵ هزار ریال به ازای هر لیتر سهمیه‌بندی و ۳۰ هزار ریال به ازای هر لیتر آزاد اعلام شد.

برچسب‌ها تعزیرات حکومتی شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی شهرکرد چهارمحال وبختیاری تعزیرات حکومتی شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت