Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبی که در تاریخ فنلاند ثبت شد. سرانجام تیم ملی فنلاند را در یک تورنمنت بزرگ ملی خواهیم دید.

طرفداری- با برد امشب فنلاند برابر لیختن اشتاین، این تیم برای اولین بار در تاریخ فوتبال به مسابقات جام ملت های اروپا رسید. فنلاند که تا امروز در هیچ تورنمنت بزرگی حاضر نشده بود(جام جهانی و یورو)، می تواند در تابستان آینده در یورو ۲۰۲۰ شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فنلاندی‌ها با کسب ۱۸ امتیاز از ۹ بازی و با پشت سر گذاشتن تیم هایی مثل یونان، بوسنی و هرزگووین و ارمنستان به اینجا رسیدند. به جز یک بازیکن، تمام بازیکنان لیست فنلاند برای بازی امروز، لژیونر بودند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند

پرونده مرحله مقدماتی رقابت‌‌های جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ با مشخص شدن چهره سه تیم صعودکننده از بازی‌های پلی‌‌‌آف بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال بازی‌های پلی‌آف صعود به یورو 2024، شب گذشته برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های ملی گرجستان، اوکراین و لهستان موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها شدند.

در نخستین بازی از مسیر C پلی‌آف، در ورزشگاه بوریس پایچادزه دینامو آره‌نای شهر تفلیس، تیم ملی گرجستان میزبان یونان بود که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 گرجستان به پایان رسید تا این تیم به 21 تیمی که پیش از این به‌صورت مستقیم به یورو 2024 صعود کرده بودند، ملحق شود. گرجستان در مرحله گروهی یورو 2024، در گروه F قرار گرفت جایی که باید با تیم‌‌های ملی ترکیه، پرتغال و جمهوری چک رقابت کند.

در بازی دوم و از مسیر B پلی‌آف، تیم ملی اوکراین که به‌عنوان میزبان در خاک لهستان از ایسلند پذیرایی می‌کرد، موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد. در این بازی ایسلند با گلزنی آلبرت گودموندسون در دقیقه 30 پیش افتاد، اما گل‌های ویکتور سیانکوف در دقیقه 54 و میخایلو مودریک در دقیقه 84 ورق را به سود اوکراین برگرداند تا این تیم بیست‌‌و‌سومین صعودکننده به مرحله نهایی یورو 2024 باشد. تیم ملی اوکراین، در مرحله گروهی یورو 2024 در گروه E قرار گرفت، ‌گروهی که بلژیک، اسلواکی و رومانی در آن حضور دارند.

لهستان، ولزو یونان به یورو 2024 نزدیک‌ شدند

در آخرین بازی و از مسیر A پلی‌آف، در ورزشگاه کاردیف شهر ولز، نبرد تیم‌های ملی ولز و لهستان پس از 120 دقیقه وقت‌های عادی و اضافه هیچ گلی دربر نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا این تیم ملی لهستان بود که با نتیجه 5 بر 4 بر میزبان خود غلبه کرد (به لطف مهار پنجمین و آخرین ضربه ولزی‌ها توسط وویچخ شزنی) و به‌عنوان بیست‌و‌چهارمین و آخرین تیم راهی یورو 2024 شد. لهستان در گروه D‌ یورو 2024 با تیم‌های ملی هلند، اتریش و فرانسه رقابت خواهد کرد.

رقابت‌های یورو 2024 از 25 خرداد سال جاری به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

قرعه‌کشی یورو 2024| ایتالیا، اسپانیا و کرواسی در گروه مرگ/ گروه آسان میزبان؛ تقابل دوباره هلند و فرانسهبرنامه کامل و ساعت بازی‌های یورو 2024

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلی‌آف یورو: صعود لهستان، اوکراین و گولسیانی!
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • کدام کشور قوی‌ترین پاسپورت دنیا را دارد؟
  • تورنمنت جاده ابریشم |  طهماسبی سومین مدال را قطعی کرد؛ امیری فردا مبارزه می‌کند 
  • تورنمنت بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین مدال ایران را قطعی کرد
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد