Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی دولت اظهار کرد: علت شروع اعتیاد‌ها اغلب با مصرف‌های تفننی، تاثیرات گروه همسالان و جلب توجه دیگران است و زنان و کودکان معتاد مهم‌ترین جامعه‌ای هستند که توجه ویژه به آن‌ها باید شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا، علی ربیعی سخنگوی دولت بعد از ظهر امروز در جشنواره فرهنگی ورزشی یاریگران زندگی که با حضور مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و تعدادی از چهره های بزرگ ورزشی کشور در قالب تیم قهرمانان از جمله علی دایی آقای گل جهان و وحید شمسایی ستاره فوتسال جهان ، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس و محمد نوازی پیشکسوت استقلالی ، حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان، سید جلال حسینی، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و محمد انصاری از پرسپولیس و روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند از استقلال و علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که هدایت تیم ستاره ها را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزار شد ، ضمن تاکید بر مبارزه با اعتیاد اظهار داشت:با تکیه بر خانواده، جامعه، نهاد‌های دولتی و افراد مشهور و تاثیرگذار در جهت مقابله با اعتیاد حرکت خواهیم کرد.
سخنگوی دولت در ادامه بااشاره به اینکه در بحث پیشگیری اعتیاد تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته ایم اظهار کرد: درمان اعتیاد تحت پوشش بیمه قرار گرفته و حوزه آموزش و پرورش نیز برای پیشگیری از اعتیاد اهتمام دارد.
سخنگوی دولت تصریح کرد: علت شروع اعتیاد‌ها اغلب با مصرف‌های تفننی، تاثیرات گروه همسالان و جلب توجه دیگران است و زنان و کودکان معتاد مهم‌ترین جامعه‌ای هستند که توجه ویژه به آن‌ها باید شود.
وی در پایان گفت :برگزاری مسابقات ورزشی برای بهبود یافتگان نوعی مبارزه با اعتیاد است و دولت همه تلاش خود را برای کاهش اعتیاد می‌کند.
گفتنی است ؛ این مسابقه در مجموعه ورزشی شهید هرندی برگزار و در نهایت در رقابت جذاب بعد از 40 دقیقه تقابل بین تیم بهبود یافتگان اعتیاد و قهرمانان ملی با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم قهرمانان ملی به پایان رسید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسام‌الدین حسینی عصر سه شنبه در بازدید سرزده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان دیلم، افزود: دستگاه‌هایی که طبق قانون مکلف به ارائه خدمات به کمپ‌های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: طی مکاتبه‌ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه‌های موصوف اعلام می‌کنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مدیران صرفاً برای تهیه گزارش به کمپ ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند بلکه هر بازدید باید مؤثر و مشکل زدا از این مجموعه و مددجویان آن باشد.

وی ضمن تشکر از مسئول کمپ و رئیس بهزیستی شهرستان دیلم تاکید کرد: بهزیستی باید ضمن ارائه خدمات به مدد جویان پس از دوره درمان نظارت ویژه و مستمر بر اشتغال این افراد داشته باشد.

کد خبر 6080376

دیگر خبرها

  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • برنامه‌ افزایش حفاظت مالی از بیماران خاص در ۱۴۰۳
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • ۲۷ میلیون نفر زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده