Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@13:15:11 GMT

فیلم/ برتری آرژانتین مقابل برزیل با گل مسی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۲۱۲

‍‍‍‍‍‍

فیلم/ برتری آرژانتین مقابل برزیل با گل مسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان