Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:25:51 GMT

محور اسفراین - سبزوار بازگشایی شد 

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۳۱۶

محور اسفراین - سبزوار بازگشایی شد 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسفراین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محور ارتباطی در حدفاصل گردنه بید و برغمد، در محدوده استان خراسان رضوی، به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، که با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد در آن جریان یافته است.
 ابراهیم  ذاکری افزود: البته اکنون در این محور جنوبی شهرستان اسفراین، که خراسان شمالی را به خراسان رضوی پیوند می دهد، همچنان بارش برف ادامه دارد و رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند، باید احتیاط لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویگفت: علیرغم بارش برف در محور بجنورد - اسفراین، که از عصر امروز آغاز شده  و همچنان  ادامه دارد،  با برفروبی های انجام شده،  تردد در این مسیر مختل نشده به ترافیک روانی جریان دارد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین از شمال با شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی و از جنوب با شهرستان های جوین و سبزوار در استان خراسان رضوی همسایه است.

مرکز اسفراین در ۶۰ کیلومتری بجنورد و ۱۲۰ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

برچسب‌ها اسفراین راهداری سبزوار بارش برف خراسان رضوی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین راهداری سبزوار بارش برف خراسان رضوی خراسان شمالی اسفراین راهداری سبزوار بارش برف خراسان رضوی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی