Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:07:08 GMT

بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۴۲۲

بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات

با وجود پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی که قدرت ۵۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد، ب‌ام‌و M۸۵۰i xDrive استاندارد می‌تواند پرفورمنس جدی خود را با سطح بالایی از اشرافیت ترکیب کند.

البته شرکت تیونینگ دالر پتانسیل بیشتر این خودرو را آزاد کرده به گونه‌ای که نیروگاه ب‌ام‌و هم‌اکنون خروجی ۶۲۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین ارقام باعث می‌شوند سری ۸ دالر درست بالا سر M۸ کامپتیشن جدید قرار گیرد. گل سر سبد محصولات ب‌ام‌و قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که نیم ثانیه سریع‌تر از M۸۵۰i استوک است.

دالر اعلام کرده روی پکیج بهتری هم کار می‌کند که قابل‌دسترس برای دیگر نسخه‌های خانواده سری ۸ نیز است. برای مثال قدرت و گشتاور مدل ۸۴۰i از ۳۳۵ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر به ترتیب به ۴۰۲ اسب بخار و ۶۱۰ نیوتون متر می‌رسد. نسخه‌ی دیزلی ۸۴۰d با دست‌کاری دالر قوی‌تر خواهد شد به گونه‌ای که قدرت ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری آن با بهبود‌های ۵۹ اسبی و ۱۲۰ نیوتون متری همراه است.

مالکان همچنین می‌توانند مبلغ بیشتری برای انتخاب قطعات دیگری که بر جذابیت بصری این گرندتورر ژرمنی می‌افزایند صرف کند. این تیونر سوئیسی اسپویلر لبه‌ای جلو، فنر‌های کم ارتفاع‌تر، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و رینگ‌های ۲۱ اینچی و لاستیک‌های میشلین را ارائه می‌کند. به زودی کیت سیستم تعلیق و هندلینگ افترمارکتی هم عرضه خواهد شد که بر چابکی این خودرو خواهد افزود.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست

سپهر دادجوی توکلی اظهار داشت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به گزارش مهر، وی افزود: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند؛ نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

دادجوی توکلی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

توکلی درباره گران فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آن‌ها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند