Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@10:19:24 GMT

گازوئیل هم گران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۴۶۳

به گزارش شاتا، محمد رضا کلامی در پایان جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون تن کالا در انبارها مراکز ذخیره سازی کشور موجود است هیچ کمبودی در این حوزه نداریم.
وی ادامه داد: از هفته گذشته برنامه ریزی لازم برای توزیع هدف‌مند کالاهای ذخیره سازی شده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی افزود: در چارچوب این برنامه تصمیم گرفته شده تا گوشت و برنج به میزان کافی و به صورت هدفمند و سهمیه بندی شده بین مردم توزیع شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور تصریح کرد: همه دستگاه‌های عامل در تامین آرامش بازار و مسئول در تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله جهاد کشاورزی، نفت و...، مکلف اند با رصد و پایش دقیق اقلام کالایی ذیل مسئولیتشان مانع از افزایش هرگونه قیمت در سطح کشور شوند.

کلامی تاکید کرد: خوشبختانه کالا به میزان کافی در کشور وجود دارد و در صورت بروز هرگونه تخلف، با برخورد مواجه خواهد شد.وی خاطرنشان کرد: قیمت گازوئیل تغییری نداشته و به وجهی افزایش قیمت در این مقطع زمانی پذیرفتنی نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گران‌ترین والیبالیست دنیا فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام  پس از کش و قوس های فراوان انتقال ویلفردو لئون ستاره کوبایی الاصل تیم ملی والیبال لهستان به پلاس لیگای این کشور تایید شد و او فصل آینده در لوک لوبین این لیگ توپ خواهد زد.

مدیران باشگاه لوک لوبین لهستان برای آنکه از عهده قرارداد این ستاره حال حاضر باشگاه پروجا بر بیایند با یک اسپانسر ویژه توافق کردند. اخیرا مبلغ قرارداد ویلفردو لئون در باشگاه لوک لوبین مشخص شد و او بابت هر سال چیزی حدود هفتصد تا هفتصد هزار یورو در آمد خواهد داشت تا همچنان این ستاره سی ساله یکی از گران قیمت‌ترین بازیکنان جهان باشد.

ویلفردو لئون هم اکنون عضو باشگاه پروجا ایتالیا است و در نیمه نهایی سوپر لیگای ایتالیا قرار دارد و قصد دارد با قهرمانی در ایتالیا این کشور را به مقصد لهستان ترک و برای اولین بار در پلاس لیگای لهستان بازی کند.

دیگر خبرها

  • اظهارات بنزینی جدید روحانی/ چطور صبح جمعه فهمیدم؟!
  • قیمت گران‌ترین والیبالیست دنیا فاش شد
  • ذخیره کافی کالا‌های اساسی در دزفول
  • قاچاق گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد