Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@05:55:17 GMT

دورهمی از کی برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۵۴۱

دورهمی از کی برمی‌گردد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تهیه‌کننده مجموعه «دورهمی» درباره دلایل مهران مدیری، مجری این برنامه برای بازگشت این مجموعه به تلویزیون و زمان‌بندی آغاز ضبط و پخش سری جدید این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن ساخت این برنامه، گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه «دورهمی»، همچنین پیشنهاد سازمان صداوسیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌ بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرد: «دورهمی» در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن بازمی‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر مشغولِ ایده‌پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به شروع ضبط این مجموعه گفت: به زودی ضبط و تصویربرداری مجموعه را آغاز می‌کنیم و «دورهمی» طی یک یا دو هفته آینده روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان در پاسخ به اینکه این مجموعه چه رویکرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان کرد: طی بیش از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کارهای مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون مهران مدیری مهران مدیری دورهمی برنامه تلویزیونی مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری

  به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی با اشاره به شعار سال؛ با عنوان «جهش تولید، مشارکت مردمی»، گفت: اینکه مسئله جهش تولید برای چندمین بار در قالب شعار سال مطرح می‌شود، نشان از اهمیت آن در اقتصاد کشور دارد. نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره بی توجهی به تولید، اقتصاد کشور را دچار امراض مختلفی کرده است، ادامه داد: حرکت تولید نیاز به یک برنامه و سازوکار مشخص دارد از سویی دیگر و به اعتقاد بنده همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها باید ظرفیت‌های موجود خود را برای جهش تولید آنهم با مشارکت مردمی به کار گیرند. وی با بیان اینکه باید موانع مشارکت مردم در رونق و جهش تولید برداشته و بستر برای حضورمردم در کانون‌های اقتصادی فراهم شود، تاکید کرد: همچنین قوانین خوبی در زمینه مشارکت مردم در اقتصاد وجود دارد که لازم است دولت این موارد را در راستای تحقق شعار سال مدنظر قرار دهد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع مردمی سازی اقتصادی به خوبی در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: اجرای درست و دقیق برنامه هفتم توسعه می‌تواند راهبردی مناسبی برای مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید باشد. وی با بیان اینکه باید در راستای جهش تولید حمایت درستی از بخش خصوصی صورت گیرد، ادامه داد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که سرمایه گذار بتواند اصل و سود خود را بازگرداند. سلیمی با بیان اینکه ما باید به سمت یک اقتصاد مردمی حرکت کنیم، گفت: ما باید در موضوعات اقتصادی مردم را دخالت دهیم. به واقع دولت می‌تواند بسیاری از امور را به مردم واگذار کرده و شرایط را برای حضور مردم در اقتصاد فراهم کند که این خود نیاز به یک نگاه وسیع تری به مسائل دارد.

دیگر خبرها

  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما نسبت به سال گذشته
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| محمد حسینی
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • وظیفه مجلس برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» چیست؟