Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:47:07 GMT

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به‌صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۶۳۳

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به‌صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو فروند راکت بامداد شنبه از نوار غزه به سمت شهرک‌های غلاف غزه شلیک و از سوی سامانه گنبد آهنین رهگیری شد.

در پی شلیک این راکت‌ها، آژیر خطر بامداد امروز در شهر  بئرالسبع جنوبی به صدا درآمد.

این حادثه در حالی است که از روز پنجشنبه آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد روز سه شنبه (21 آبان) آغاز شد. در پی حمله جنگنده های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی شمار شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را ۳۴ تن  و تعداد زخمی‌ها را ۱۰۰ تن اعلام کرد.

در مقابل، رسانه‌های منطقه ای و اسرائیلی هم روز چهارشنبه (22 آبان) گزارش دادند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این حملات بیش از ۳۴۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

سرانجام بامداد روز پنجشنبه (23 آبان) اعلام شد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی با درخواست مصر برای آتش بس موافقت کردند.

برچسب‌ها مصر غزة فلسطین رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصر فلسطین رژیم صهیونیستی مصر فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست در جنوب پایگاه نظامی «جل العلام» شمال سرزمین های اشغالی را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه‌های نظامی «مسکاف عام» و «المالکیه» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داد.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند